Gå til innhold

Min "White" A4 B8

Ranger emnet


christofr

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja vi får se vi får se, er så spent når eksos, votex diffuser å rieger delene kommer på plass, er som en liten unge på julaften! tror det blir gruuuundig 3dagers polering å sånn i neste uke, får ta noen bilder da. er dessverre e-lendig på å ta bilder og har null anelse på hvordan instillingene på speilreflekskamera fungerer, setter det bare på auto jeg! hehe, får finne meg noen i nærområdet som er flink å ta bilder når alt er kommet på plass. vi sindreey sku jo ha delt tråd, nesten helg lik bil jo;)

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får se vi får se, er så spent når eksos, votex diffuser å rieger delene kommer på plass, er som en liten unge på julaften! tror det blir gruuuundig 3dagers polering å sånn i neste uke, får ta noen bilder da. er dessverre e-lendig på å ta bilder og har null anelse på hvordan instillingene på speilreflekskamera fungerer, setter det bare på auto jeg! hehe, får finne meg noen i nærområdet som er flink å ta bilder når alt er kommet på plass. vi sindreey sku jo ha delt tråd, nesten helg lik bil jo;)

 

 

Hehe. Kjenner til følelsen. Ventet på at min skulle komme seg hit fra Tyskland i nesten 3 uker, også kom den over påske så var ikke sjangs til å hente den før etter..

 

Aha. Da må du hive opp kameraet like etter du er ferdig! De er så clean-looking etter litt omsorg og kjærlighet :D

Haha, ja du får finne deg en som kan være kameraoperatør da. Bare pass på at de ikke stikker av med kameraet når du snur ryggen til

 

Ja, sett bort ifra at du har helskinn og xenon så er de som tvillinger

- Skal lage en tråd med bilder og litt info når de modsa vi har snakket om er gjort. Du ska få cred for alt av råd ;)

Må jo ha gjensidig respekt, fra en nordlenning til en annen!

2008 Audi a4 B8 s-line

2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk

1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Kjenner til følelsen. Ventet på at min skulle komme seg hit fra Tyskland i nesten 3 uker, også kom den over påske så var ikke sjangs til å hente den før etter..

 

Aha. Da må du hive opp kameraet like etter du er ferdig! De er så clean-looking etter litt omsorg og kjærlighet :D

Haha, ja du får finne deg en som kan være kameraoperatør da. Bare pass på at de ikke stikker av med kameraet når du snur ryggen til

 

Ja, sett bort ifra at du har helskinn og xenon så er de som tvillinger- Skal lage en tråd med bilder og litt info når de modsa vi har snakket om er gjort. Du ska få cred for alt av råd ;)

Må jo ha gjensidig respekt, fra en nordlenning til en annen!

 

hehe, var da ikke så mye råd, men :usa:. du får hive opp en tråd, spent å se hvordan det blir med baklyktene, tror det blir ganske så freeesht;D

 

skal få ut bilder ja, fikk dodo juice white diamond i posten idag, fikk anbefalt den av fastlane og marius her på forumet, skal bruke den som siste finish, blir morsomt å se om den gir noe effekt;)

 

DSC03774.jpg

 

DSC03775.jpg

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var da ikke så mye råd, men :usa:. du får hive opp en tråd, spent å se hvordan det blir med baklyktene, tror det blir ganske så freeesht;D

 

Var uansett mye til hjelp :) Nå er jo det meste bestilt og på vei.. Can`t wait!

2008 Audi a4 B8 s-line

2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk

1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bi bra :scared . skal på sommertreff på mo i år eller?

 

Tanken har slått meg, men e må sjå kordan dæ bi mæ arbeid osv :) Tar meg alltids minst mulig ferie, så den tiæ e tar fri ska e nok tilbring på hyttæ lagmæ familien.

 

Men e ska absolutt kom meg på en gathering når bilen e, i mine øyæ, ferdig!

2008 Audi a4 B8 s-line

2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk

1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken har slått meg, men e må sjå kordan dæ bi mæ arbeid osv :) Tar meg alltids minst mulig ferie, så den tiæ e tar fri ska e nok tilbring på hyttæ lagmæ familien.

 

Men e ska absolutt kom meg på en gathering når bilen e, i mine øyæ, ferdig!

 

 

hehe, godt med ferie. var sånn før.. minst mulig fri og mest mulig penger, men går fort lei etter nån år med lite ferie!

 

jepp, men man blir aldri fornøyd så ferdig blir den vel aldri, eller hva?

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg enda ikke har fått meguiers produktene til audien ble det vinterbilen som fikk seg en gjennomgang med noen kjemikalier fra boden!

 

glemte � ta med kameraet før start, så her er noen bilder ferdig avfettet, vasket, rubbet, renset og vokset:

 

kjemikalier

DSC03888.jpg

 

bakfra før bumpercare:

DSC03805.jpg

 

bakfra 50/50 med bumpercare:

DSC03807.jpg

 

bakfra ferdig:

DSC03846.jpg

 

forfra 50/50 bumpercare:

DSC03794.jpg

 

forfra ferdig:

DSC03801.jpg

 

DSC03804.jpg

 

takspoiler 50/50

DSC03814.jpg

 

etter:

DSC03816.jpg

 

speil etter bumpercare:

DSC03817.jpg

 

sidelist før bumpercare:

DSC03822.jpg

 

sidelist etter bumpercare:

DSC03824.jpg

 

skvettlapper før:

DSC03826.jpg

 

skvettlapper etter:

DSC03827.jpg

 

grill før:

DSC03829.jpg

 

etter:

DSC03851.jpg

 

håndtak 50/50

DSC03879.jpg

 

ferdig resultat:

DSC03881.jpg

 

noen flere bilder

DSC03808.jpg

 

DSC03812.jpg

 

DSC03836.jpg

 

DSC03842.jpg

 

DSC03844.jpg

 

DSC03850.jpg

 

DSC03856.jpg

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fås kjøpt på scandicshine.no:), er fornøyd med utseende, passer bra med led lysa, men kjører ikke med dem på mørke landeveier, hehe. lyser ikke så altfor sterkt, men passer til gatebruk:) får vel vurdere xenon ettervært, har du også a4 elr?:)

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Astra, men har lett en stund etter halogen pærer som ser ut som xenon, skal bare ha i grøftelys jeg også... ser så dårlig ut med led park lys eller xenon hovedlys og "gule" spredere... ;)

Holdt på og bestille fra höen sin hjemmeside igår men tenkte jeg fikk vente og se om du svarte først ;)

-10 Opel Astra OPC-line 1,4t

-94 Opel Astra GSI 16v (selges)

-92 Opel Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Astra, men har lett en stund etter halogen pærer som ser ut som xenon, skal bare ha i grøftelys jeg også... ser så dårlig ut med led park lys eller xenon hovedlys og "gule" spredere... ;)

Holdt på og bestille fra höen sin hjemmeside igår men tenkte jeg fikk vente og se om du svarte først ;)

 

de skal du trygt bare kjøpe:) men kanskje greit å gå for xenon om du vil ha lys som har litt rekkevidde!:D har noen bilder av astraen?:D

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja så lenge det ser bra ut så, det som teller (y). er småendringene som gjør mest uttelling;), du får hive ut noen bilder:) jo takk, litt skuffet i dag da. satte på sommerdekkene, 235/40-19 mot vinterdekkene på 225/40-18, fikk inntrykk av at den ble noe hevet. likte kombinasjon av s-line senk og vinterdekkene, men så litt for høyt ut med sommerdekka;/

 

noen som har bra justerbart senkesett å anbefale? lyst å gå på 20" med 245/30-20 så noe som går fint sammen med det uten at det subber.

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår