funkjoy Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 rekti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Det trengtes ikke noen forklaring, etter at jeg hadde knotet masse med forskjellig verktøy for å løsne bolten oppå tok jeg bare muttertrekker og satte igang :) Nå skal ny kort, rød og hard fjær settes på plass. Håper alt går fint! Grunnen til at ting har gått så tregt har vært mye jobb og jeg hadde ikke alt verktøy - men nå skal vi få fortgang i sakene - hvis noe annet ikke kommer i veien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Godtfolk, jeg trenger hjelp igjen.. Hvordan får jeg den nye fjæra og støtdemperen inn? :( Håpløst dette for en dumskalle som meg.. får sette sammen denne ene siden og få et verksted til å ta andre siden.. gidder ikke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Halleluja! Venstre side ferdig! Fikk en boost av å se at dette gikk an, etter alt for mange timer i garasjen og på biltema :D Setter derfor i gang med høyresida i morgen eller i kveld! Så får vi ta baken litt senere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Nå er høyresida også ferdig, gikk tipp topp tommel opp! Eneste var at det ble vanskelig å komme ut av garasjen uten å subbe... får se om det i det hele tatt blir mulig å komme ut når den blir senket bak. I så fall MÅ jeg montere sommerfelgene tidlig i år :D (kjører på 6.5x15 på 195-65 vinterdekkene nå. Sommerfelgene er på 8x17 på 235-45 dekk) Bynner bak i morgen, lite respons her så gidder ikke spørre så mye mer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Skal prøve på det samme imorgen.. Håper det går som smurt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Bak er vesentlig lettere enn fremme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet April 21, 2011 Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 Skal prøve på det samme imorgen.. Håper det går som smurt.. skiftet idag, gikk som smurt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 Begge sidene fremme er ferdige, i morgen setter vi igang bak. Vesentlig lettere? Er det bare å jekke opp, sette på bukk, ta av hjul og klemme fjæra og bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Et tips til nest gang er å ha en liten jekk så du kan jekke opp åpninga til å sette inn den "nye" dempern. Evt bruke noe og presse ned med. Når man møter problemer må man finne en løsning som funker og kjøre på :) Får håpe du blir fornøyd med resultatet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Småmisfornøyd.. Har begynt å nøkke i høyre brems foran etter denne hjemmeoperasjonen, og det lager litt lyder :D Skal ta bilen på firehjulskontroll asap zulu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 nice! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Pics or it didn't happen...;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg