magnarbore Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 (endret) skal bygge om 2'ern min til 16v, og da trenger jeg motor og gir med ledningsnett og ECU. Jeg kjøper uansett om det er PL/KR. andre motorer er også spennendes! Alt av diesel, eller GTI 8v! Endret April 12, 2011 av magnarbore flere motorer lagt til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Du må flytte tråden til til "ønskes kjøpt" forumet ;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet April 9, 2011 Rapporter Share Skrevet April 9, 2011 Fant foresten ein her på forumet til deg ;) http://www.bilforumet.no/til-salgs/deler-til-salgs/275467-gti-interior-og-motor-selges.html Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet April 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 beklager, trodde den lå der :p! takk, for den. har sett på den, men står ikke info. Sendt PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikkk Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Den Golfen har en 8V motor, ikke 16V ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet April 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 vet :) men 8v kan også være interessant! kom også med diesel alternativer :)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg