funkjoy Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Har en sleten 98 modell Passat 1,8t som skal pusses litt opp. Er ikke ute etter original deler, om man kan få tak i bedre for en fornuftig penge. Og jeg er ikke ute etter mer enn 250hk ca. Det jeg vet skal byttes ut er: - Bremser, skiver og calipere - Turbo - Clutch - Girkasse Om du har erfaringer med dette tar jeg gjerne imot tips til hva og hvor jeg bør kjøpe. Er det noe annet som bør byttes i samme slengen så skrik ut. Alle tips tas imot med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 kom igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniesands Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Heisann! søk litt på google, det hjelper alltids. Du kan også søke på finn.no eller autodb.no etter delebiler som kan være nyttig. Skal du ha ny clutch, turbo etc. kan du høre med bsbildeler.no. Har flere sider hvis intresse! :) Siter 1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Finne sider som har bildeler er ikke no stress. Er ute etter anbefalinger fra folk som har byttet ut detta selv. Så spesifikke deler og butikker er jeg ute etter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 http://www.ebay.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg