jumbo Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Noen ganger lurt på hvilke biler som er dyrest? ikke? vel her er top10 listen likevel :op 1: Ferrari Enzo Ferrari 2: Porsche Carrera GT 3: Saleen S7 4: Maybach 62 5: Rolls-Royce Phantom 6: Lamborghini Murciélago 7: Bentley Arnage RL 8: Aston Martin V12 Vanquish 9: Ferrari 575M Maranello 10:Ferrari 360 Modena Spider Forbes liste over dyre biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 jeg vil ha saleen'en ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 bekrefter bare at Norge er bedre enn USA .. vi kan hvertfall få kjøpt en Koenigsegg CC8S her .. det kan ikke de (noen som vet når NTG i tønsberg får inn neste?) Selv om den har driftsikkerheten til en Ku i en sump så vil jeg jo gå å se :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by ossen jeg vil ha saleen'en ! jeg og.. 10 ganger så bra som de andre nevnt her.. i mine øyne hvertfall..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Mange lekre biler, og som dere sier, Saleen'en er blant de aller lekreste av bilene på lista... Men det er vel fortsatt lite som stiller opp mot en Enzo... Derimot er jo dette mer beviset på her har man et sunt kostnadsnivå på bilene som ikke blir forgiftet av HK-avgifter... I Norge kvalifiserer jo en Land Cruiser med 5-seter og fet motor til superluksusbil til over en million kroner... Når man har en basic Hyundai som man ikke klarer å få under 400k så sier det jo også sitt... Men sånn er livet! :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg