Bård Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Hvorfor står det "Lada Poster" under nicket mitt? Det ser ut som om andre folk skriver det de selv ønsker her. Hva er det for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Det sier noe om hvor ofte du poster. Du kan selv velge hva det skal stå, men Lada-poster er standard på forumet for de som ikke skriver så ofte. Gå inn på user cp - edit profile - Avatar, så finner du nok ut av det. Kan forresten hende at du må ha postet 10 ganger først, er ikke helt sikker. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Da må jeg svare på denne tråden et par ganger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 Hei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 En gang til nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet September 20, 2002 Rapporter Share Skrevet September 20, 2002 grattis med ny avatar :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 "Øvelseskjører" Må legge inn en rød L som bilde også da :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet September 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Skal vi se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 Originally posted by Bård Skal vi se... Hehe, genialt! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 21, 2002 Rapporter Share Skrevet September 21, 2002 L O L Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by Bård Skal vi se... F**n så bra skrevet hehehehehe lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Jeg skjønner ingenting. Kanskje jeg skal forbli Lada Poster? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Originally posted by Ratata L O L R@T@T@ fra good old SOL.NO :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marsor Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Jeg må vel skrive et par innlegg jeg å da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg