shuaib179 Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 jeg har strøm på spillern men skjermen er helt svart ingen ting funker kan kun ta ut cd hva kommer det av er det noen som kan hjelpe meg med det eller om noen som har list til å tjene litt penger på montere spillern så ta kontakt på tlf 47153131 bor i lillestrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 3, 2011 Rapporter Share Skrevet April 3, 2011 Spilleren trenger 2 stk 12v for å fungere. Du har sikkert berre 12v på den eine ledningen. Kva slags bil og spiller har du? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet April 4, 2011 Rapporter Share Skrevet April 4, 2011 regner med du har en kabel som skal kobles til jord for og få opp bilde på skjermen? har vært det på de jeg har vært borti Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 regner med du har en kabel som skal kobles til jord for og få opp bilde på skjermen? har vært det på de jeg har vært borti Skal du foreslå noe slikt, så må du være sikker på at det er riktig. For det første så er det ikke sikkert dette er en multimediaspiller, det kan være en helt vanlig cd-spiller, men han kaller displayet for "skjermen". Er det slik at det er en multimediaspiller, så er det ikke alle slike man bare kan jorde kabelen som egentlig skal til håndbrekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 derfor spørsmåls tenkt ;) som jeg sier vært det på de jeg har vært borti, så greit og nevne det og se etter hvis det er en multimedia spiller da, jeg har fikset dette for flere ;) bedre og nevne det som er forslag enn og holde kjeft da og til slutt vise seg det er det som er problemet ;) kanskje jeg er dum men synes da det var et godt forslag jeg da hvorfor kan du ikke jorde alle? er jo jord den får fra håndbrekket, eller var borti en sony en gang som gps'n ikek ville kjøre før jord var bryti, men der var det bilde og uten jorden bare fikk ikke valgt adresse på gps Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg