johand6 Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Hei og hopp Jeg har som så mange andre lyst på litt ekstra sprut i bilen min. Har derfor tenkt litt på å chippe den. Men hørt mye forskjellig angående chipping. At en ikke bør gjøre det når bilen har gått mer enn 100k osv. Min er gått 182 000 snart, er i veldig god stand sånn ellers tenker eg :) Turboen lader greit og det er komplett servicehefte frem til jeg overtok den. Noen som har noen råd å gi før en evt chipping? Og om jeg bør eller ikke bør gjøre det? Mvh Johnny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 2, 2011 Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 LItt om dette emnet i http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/166078-1-8t-og-spm-ang-effekt-og-muligheter.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg