Remulade Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Vurderer sterkt å montere en simons bakpotte på Audien. 2.6 V6 Noen som har vært borti simons potter? Kunne tenkt meg mer lyd, men vil ikke ha altfor høy brummelyd. Liker denne her : http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=3810 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2011 Vil tro den der gir mye brumming, sikkert så mye at du blir lei etter en stund ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 hmm... Evnt jeg kan kjøpe en potte på biltema. Funker jo det og :P halve prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Next Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 ja,,,satte på den splittpotten med 2.5 " inn og to ganger 2 " ut på min Nissan bluebird 2,0 slx og ble mer lyd ,er jo en annen type demping på de der,og de har de på Bitema til ein annen pris og,men må kjøpe stigeovergang og enderør da i begge tilfeller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Kjøpte faktisk to simons potter i dag. En oval 43 cm lang med 2.5 tom stusser. Den dempet faktisk så mye at den hørtes original ut. Kjøpte en rund tilsvarende potte ca halve størrelsen. Grei lyd er det og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg