maxmeker Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Hei, jeg har klart å miste nøkkelen til min Audi 80, 88 modell. Jeg kommer inn i bilen men jeg får ikke start på bilen. Jeg har prøvd å ta en gaffel (med kun to "pinner") å stikke inn men jeg får ikke vrid rundt? Jeg trur det skyldes pga rattlåsen er på? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få opp rattlåsen og få start på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Grunnen til at du ikke får vridd rundt med gaffelen er ikke rattlåsen, men at låsetappene i låsesylinderen ikke er i den stillingen de skal være. Verden fungerer ikke slik som på film ;) Ta med deg vognkortet til Møller, de lager ny nøkkel til deg ut fra chassisnummeret :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmeker Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Ok, da prøver jeg det ;) Takk for hjelpen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg