KalleDybvik Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Skulle bestille noen felger fra en forhandler, fant de og bestillte. Dagen etter fant jeg samme felgene i krom i danmark, uten pristillegg. Ringte selvsagt opp forhandleren og ville gjøre en ombestilling, da fikk jeg til svar at i følge noen miljøparagrafer i norge kunne han ikke ta de inn. Men kompisen mine bestillte noen feite aez felger i krom, regner med de er krompolert alu. Men er det noe mer lov? Så... er det altså slik at de vil forby fete felger på norske biler? Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 bestill felgene selv fra danmark.. tror det skal gå bra.. mange går med på å lage en "falsk" kvitering for tollinga og en ekte til deg:) så blir det litt billigere og.. men jeg har ikke sagt dette:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Det var vel ikke helt akkurat det jeg spurte om :) Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Originally posted by KalleDybvik Skulle bestille noen felger fra en forhandler, fant de og bestillte. Dagen etter fant jeg samme felgene i krom i danmark, uten pristillegg. Ringte selvsagt opp forhandleren og ville gjøre en ombestilling, da fikk jeg til svar at i følge noen miljøparagrafer i norge kunne han ikke ta de inn. Men kompisen mine bestillte noen feite aez felger i krom, regner med de er krompolert alu. Men er det noe mer lov? Så... er det altså slik at de vil forby fete felger på norske biler? Hvorfor skulle det ikke være lov i Norge? Tror nok forhandleren du bestilte fra ikke gadd og endre bestillingen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by KalleDybvik Skulle bestille noen felger fra en forhandler, fant de og bestillte. Dagen etter fant jeg samme felgene i krom i danmark, uten pristillegg. Ringte selvsagt opp forhandleren og ville gjøre en ombestilling, da fikk jeg til svar at i følge noen miljøparagrafer i norge kunne han ikke ta de inn. Men kompisen mine bestillte noen feite aez felger i krom, regner med de er krompolert alu. Men er det noe mer lov? Så... er det altså slik at de vil forby fete felger på norske biler? Det er vel ikke noen lover som sier at det ikke er lov med krommede felger i Norge. Det går vel heller på at importørene ikke tror det er noe særlig marked for kromfelger. Hvilket merke var det du bestillte? Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 bare tull,man kan ha så mye crome man vil på hjula,ingen lov som forbyr det,skulle man forby cromspeil,og støtfangere oxo da??? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 rein bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg