Gå til innhold

Audi A4 Avant 1997 Låser seg på egenhånd.

Ranger emnet


A1rl1nk

Anbefalte innlegg

Hei!

Takker igjen for alle svar jeg fikk på min forrige post!

 

Da er vi kommet til neste problem...

Må først bare få sagt: Ja! Jeg vet jeg har blitt grundig lurt når jeg kjøpte denne bilen. men gjort er gjort, og nå har jeg ordnet ganske mye annet av feilene jeg har funnet iløpet av tiden jeg har hatt bilen.

 

Men det største problemet jeg har nå er at bilen låser seg av seg selv... Det virker som det skjer så å si hver gang det skjer noen forandringer på "strømnettet" F.eks (trår på bremsa, lukker dørene(så lyset skrur seg av) osv...)

 

Som dere sikkert skjønner er dette veldig irriterende... har vert nødt til å "bryte" meg inn i egen bil 2-3 ganger nå pga jeg har blitt låst ute av bilen xD (derav 2 av gangene sto bilen å sveiv xD)

 

 

Noen som har hatt noen lignende problemer tidligere? Eller evt. vet hvor jeg kan begynne å lete etter feil?!?

(virker som om bilen nesten alltid låser bagasjedøra først... tilfeldighet?!?)

 

 

Takker for svar!

 

_Alex_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe drit det der!

hehe, samme her... men er ikke fullt så farli nå da xD

klarer å bryte meg inn i bilen på under 2min (uten å gjøre skade) haha xD

men da fant du aldri ut av problemet?

 

en annen ting jeg også lurer litt på er...

denne sentrallåsen... den funker jo med trykk... men hvordan funker det?

er det sånn at hvist trykket forsvinner så klarer ikke bilen å låse dørene?

eller er det vakumtrykket som holder bilen ulåst?

(altså, dvs lekkasje på slanger, eller annen form for problemer med å holde trykket oppe=låsene går igjen)

 

takker igjen for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PROBLEM LØST!

Virker som at både problemet med at dørene låser seg, startsperra som har plaga meg, og at det har blinket i taket når jeg har prøvd å bruke vindusviskerene bak, har hatt noe med tenningsmodulen å gjøre.. bilen har slutta med alt "faenskapet" etter jeg bytta den xD

 

Takker for svar på den forige tråden vertfall! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår