one Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Har flere smarte spørsmål jeg vettu :) Kunne tenkt meg å bytta det stuslige enderøret på eksosanlegget til et dobbelt i krom :) Så et på biltema til 150 spenn eller noe :D http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=24049 Noen som vet om det vil passe uten for mye dill-dall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Du må sikkert kappe av litt på stussen din for å få det til å komme godt under bilen og skjule Y skjøten. Kjør heller en tur på svendsen eksos og få montert en skikkelig potte, det der blir for dumt synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 må nok si meg enig der... Er nok bedre å bytte bakre potten. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Noen for mening om hva det blir kostende da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 en GOD potte koster vel 1500kr kanskje? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Da satser jeg på at potte og sportsgrill gir meg looken jeg vil ha, så driter jeg i speil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Kamei grill (netting) du er ute etter nå eller? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Jepp, helt enkel emblem-fri sort (matt) grill... Bilen er senket 35mm sånn ca. og har 17" sommerfelger, har ikke sett den med annet enn 15" vinterfelg enda, nettopp kjøpt. Satser på at det ser greit nok ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Slik gril vil jeg ha: Grill 1 Dette stemmer ganske bra med fargen på min: Grill 2 Her har vi enderør(ene) jeg er ute etter: Enderør Enderør (fra siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 ah, du har den mørk metallic grå farven, OG er ute etter doble enderør omtrent som S4 har originalt? :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Nja, er ikke akkurat ute etter å være en S4-wannabe, men alt annet enn det kjedelige tynne nedover-vendte orig. enderøret er bedre. Her setter jeg grensa ja :D Skal IKKE sette på noe plastikk-dilldall! (ny fanger, side, skjørt, spoiller etc..) Nå er jo engang C4 det fineste karosseriet Audi noensinne har kommet med, etter min mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 TDI??? Hadde ikke du med en femmer da? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Huh, hvor har du TDI fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 hengende endestuss.... er jo som oftest kun TDIene som har dette. 2.0 115hk og 2.3 133hk har jo begge samme bakpotte, med et lite endestykke/hale satt på... så der ville det jo bare være et lite rør rett ut. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Ahhh, nei det er en 2.3... Ser du oppgir 133HK på hjemmesiden din, innbilte meg det var 136HK i 2.3ern, er det pga. katalysatoren det da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg