KemnX Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hei, er det normalt at det tar langt tid og lufte disse etter dieselfilterbytte? Har nå tømt batteriet og sprengt alle sikkringene på hjelpestartern... Hvor mye har jeg tjent på om jeg fylte diesel i filtrert før jeg begynte? Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 For å si det slik, så merket jeg så og si ingenting på motoren min etter at jeg byttet filter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KemnX Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Så det kan være noe annet som er galt? Siden motoren her en kveld plutselig stoppet. Å nektet å starte igjen... Den hosta såvidt å gikk på noen få sylindre.. Dagen etter starta den å gikk igjen... + at etter jeg bytta filter å skulle lufte systemet, så starta motoren, det var ikke så lurt... Garasjeporten var lukket.. Så et tykt teppe av svart røyk la seg i hele garasjen... Ikke at den gikk så lenge.. Men sa poff når den starta å hele garasjen ble fylt Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg