golfen86 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 noen som har vert borti det før kansje eller veit ka som kan ver galt? har sett over sikringene.. når eg åpner dørene skjer det ingenting. prøvde å jorde den eine bak døro, men nada. går det eit rele på dette? takker for alle svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Lyspære kanske ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hva slags bil er det? Registrerer bilen at døren er åpen og viser det i dashbordet? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 lyspærene fungerer, for lyse går på vis eg tar brytern på, men når i dør funksjonen skjer ingenting. det er ein 1.8TQ 96mod a4 hvordan måler eg det?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg