NoxRy Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei. Har en Pajero 89-modell 2.5D Girboksen synger på siste verset, og da lurte jeg på om girboksen fra en 2.6 Bensin passer rett på? (Han som selger girkassen mente den var fra 86. Han skrev også at det var fra en 2.5 Bensin, men det finnes vell ikke?) Takker på forhånd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 de passer vell. men veit aldri om dem har oppdatert girkassa etter et års drift. men hør med en forhandler av mit i bushen om de er samme delnr på girkassene fra en 2,6 og en 2,5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Usikker på om det passer, men det skulle ikke forundre meg. Disse har etter min mening veldig spinkle kasser, og de har en feil som har forårsaket mange havari, påfyllingspluggen er for lavt på girkassa, derfor skal man fylle olje på kassa med bilen stående skeivt for å få nivået høyt nok. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg