Gå til innhold

Min Opel Omega Z20LET

Ranger emnet


omegatic

Anbefalte innlegg

Hei tenkte jeg ville legge ut noen bilder og litt info om den ene bilen min, en ganske så uorginal Opel Omega:P hehe

Begynte som en vanlig grønn sedan med XEV(2,0-16v:136hk) motor, som ble montert turbo på av forrige eier.

Jeg byttet til meg denne i en 96`Vectra 2,5-V6 jeg hadde.

Ettersom jeg jobber mer eller mindre med karosseri på ett lokalt VW verksted så ville jeg pusse den op å lakke i en litt tøff farge, valget falt da på Ferrari modena gul(102) og sort tak.

Dette begynner å bli noen år siden, så mange endringer har blitt gjort underveis, og holder fortsatt på, f.eks byttet motor til en Z20LET(2,0 turbo:200hk) fra Zafira OPC, som er litt modda og fortsatt er under modifisering:p hehe.

Byttet interiør 3ganger, og vurderer omtrekking av setene som nå er der, men ikke fast bestemt enda.

Legger ut en del bilder av bilen fra begynnelsen og frem til nå

post-62220-13804853198515_thumb.jpg

post-62220-1380485319863_thumb.jpg

post-62220-13804853198678_thumb.jpg

post-62220-13804853198724_thumb.jpg

post-62220-13804853198768_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Mins huske du la den ut for salg for noen år siden ?

Takk:D. Stemmer det at den lå ute for salg for en god stund siden, men angret meg da det var ett par som ville kjøpe den, har lagt ned for mange timer og kroner i den, så får ha den til enten jeg eller bilen tar kvelden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge til att den Omega'n her ser mye mye bedre ut live enn på bilder i tilleg.

Flott gjennomført bil :)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår