shenwar Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 (endret) hei en mazda 626 2,0 1990 rar lyd når det er kald tong start noen ganger når det er varm tong lyd når jeg skifte girr fra 1 til 2 ikke sirkolasering hjelp meg takk Endret Mars 19, 2011 av shenwar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Prøv å formuler deg bedre så det er mer leseligt..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shenwar Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 nei jeg forstår ikke ka du mener men ka dokker tror det en ulyd når skifter jeg gir fra 1 til 2 det som når du banker vegen med hammer hjelpppppppppp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Vi skjønner ikke hva du mener når du skriver sånn. Foreslår at du får et bilverksted til å se på saken. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg