Av1oN Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 drev å holdt på med stereoen i bilen, også når vi skulle prøve å koble spilleren tok han ene som hjalp meg, og kappet av en "sukkerbit" hvor han tenkte å koble spilleren på den "gamle" måten. Vi kikket litt etterpå hvordan det var koblet i en annen corolla og der hadde han brukt ISO adapter, noen som vet hvor og hvordan "sukkerbit" jeg kan kjøpe? tenkte å ta meg en tur innom toyota i morgen og høre :P sorry vis dette var uforståelig skrevet ;) tusen takk for alle svar og tips :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Av1oN Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 kanskje litt enklere formulert: det går en kobling til spilleren, og en til høyttalerne, på hver kobling går det 6 ledninger eller noe til den "sukkerbiten". Kameraten min kappet av denne for å koble på sin måte. Er det noe mulighet for å få tak i ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Du hadde trengt en ISO-overgang til Toyota, så hadde du sluppet å få noe kuttet i det hele tatt: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Av1oN Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 ja var det jeg fant ut, og kjøpte i etterkant i tilfelle jeg fikk tak i den koblinga, men er altså den som skal inn på høyre side :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg