KemnX Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Burde jeg få feil på eu-kontroll når jeg ikke har stempla senk i vognkort? Og burde jeg få feil når jeg har ettermontert xenon i nærlys? Fikk ingen annmerkninger når jeg ha bilen på kontroll sist .. :P + at jeg hadde stor slakke i bærebru og slitt drivledd... Var å klaga på bærebrua.. Fikk til svar at den kunne vært dypfryst når den var inne så di ikke fikk frem noe slakke... MEN, det var varmegrader da jeg leverte bilen og hadde kjørt ca. 3 mil før jeg leverte den :P Siter ~93 VW Vento TDK ~97 VW Vento TDI ~81 Olds cutlass 6.2D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Om du får mangel på senkesettet kommer vel mest an på hvor observante han som tar kontrollen er ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg