Gå til innhold

Roadkills.NB: Sterke bilder for svake sjeler!

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

  • Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Per Olav

 

Mulig dette kan virke litt vanskelig for deg, men jeg klarer faktisk å gjøre alle tre, i den rekkefølgen du skreiv de. Evt avlive dyret.

 

SÅ FLINK DU ER!!

 

:eek:

 

Det er ikke alle som gjør det da vettu..

Men hvis det er et større dyr, ville jo såklart de fleste gjort alle tingene, mens hvis det hadde vært et lite dyr hadde de valgt 1 av mulighetene som jeg skrev opp...

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess.. Bilder kan være morro :) Skal vi se hvor mange som ler den dagen de kommer i 70km en vinterkveld og en svæær elg spretter ut i veien? Det opplevde nemmelig jeg, fikk en 12 tagger delvis inn i bilen. Elgen mista ene bakbeinet sitt og lå å kava i grøfta helt til den ble avlivet av noen lokale jegere. Det kunne faktisk gått veldig ille.

 

Synd jeg ikke hadde fotokamera eller? Der det lå et blodig elglår foran en smadra renault med en totaltknust frontrute som hadde lugget til seg store deler av elgens pels, og blodet rant nedover panseret og nedover sidene.

 

Det var sykt. Og nei, elgen blei ikke kjørt ned for å miste det ene beinet for det vi synes det var drittøft å risikere livet og totalsmadre hele bilen. Slikt skjer enten man vil det eller ikke. Å sitte å le av det er vel en ting. Men jeg tipper mange vil være litt mer ops på dette når de kommer ut på veien, etter å ha sett syke bilder.

 

Og Majestet? Du som er proffosjonell forum kverrulant? Bør vel du kritisere RaCk for å ikke ha noe liv?

 

Den lille søte pusekatten du gir mat hver dag og klapper på ørene. Den hadde torturert deg, lekt med deg, kvesta deg, og til slutt spist deler av deg! Hvis den var dobbel så stor som deg. Snakk om husdyr, heehe.

 

Jeg har egentlig ingen poenger. Stiller meg nøytral i denne diskusjonen.

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg kjørte på en øde vei en kveld, tror jeg lå i 80, så kom det noe kattlignendedyrgreier i veien, ikke sikker på hva det var, men uansett så bremset jeg ned, slik den konne få løpe tvers over veien. Men da måtte jo dette dumme dyret finne ut at det skulle løpe fremover, og stikke fra bilen, og sprang på skrått, sånn jeg hadde truffet det med fremhjulet i den farten jeg hadde, og hadde ikke klart å bremst ned, så jeg gav på. Hørte et dunk bak under bilen, men vet ikke hva som skjedde, fant ingen merker, og troor ikke jeg så det på veien tilbake.. men uansett, DUMME dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først vil jeg si.. kule bilder her inne..

jeg er ikke en sånn derre "la de stakkars dyra leve dere kvalme mennesker!!" jeg vet at saker skjer..

og jeg fordømmer ikke de som tar bilde av det!! er bare tidig det.. hehe..

 

men..jeg har på følelsen av at jeg er den eneste her inne som har styrt unna en fugel som kom i veien for meg.. ble ledd av dama og kammisen min.. da sa jeg bare "vil heller ungå å få skade på bilen til mor enn å drepe en liten pip pip"

 

kan banne på at de hadde kjefta på meg om jeg hadde treffe den.. var bare så vidt den kom unna selv om jeg svingte..hehe :)

 

men.. vil oxo si at de som kjører på katter og hunder.. de bør stoppe og ta med dyret til en vetrinær.. er ikke så vanskelig å gjøre det.. er bedre at eieren får vite det på dn måten enn at de skal finne dyret 1-2 uker seinere, død i vei kanten!

 

men wild lifen er det ikke så nøye med.. bare pass på at dyret er dødt..er bare å hente noe å slå i skallen med..kan tenke meg det ikke er så mange med ei hagle i bilen her så..hehe :)

 

-=drive safe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår