Daniel 88 Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Hei.. Har en 05mod Passat variant 1,9tdi. Trodde det var standard med partikkelfilter på disse? Hvor finner jeg det isåfall? Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 hei! Jeg prøvde å se etter partikkelfilter på ymse nettbutikker, men fant ingen. Det er ekstrautstyr med partikkelfilter, til og med til dags dato er det ekstrautstyr. Hvorfor ønsker du å montere det? Tviler på at du tenker "å herregud, naturen kan ta såå mye skade av at jeg ikke har partikkelfilter" :P hehe! Hvis det er på grunn av årsavgiften har det seg slik at du må betale 3305,- uansett, så lenge bilen ikke ble levert ny med det. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Mars 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 Nå er han vel ute etter "hvor han finner det" for å se om han har det.. Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Tenkte litt på det her med nedbryting av naturen å sånt. Hehe, ja nei det var dette med årsavgiften. Trudde bare jeg hadde ett sånt filter. Men tydeligvis ikke :) Men er det da katalysator som sitter midt under bilen? Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg