Gå til innhold

Advarsel mot å handle på Mekonomen

Ranger emnet


Tim0n

Anbefalte innlegg

Har kjøpt mye deler på Mekonomen de siste åra, men har nå sluttet med det fordi jeg stadig får feil deler. Vil si det er litt irriterende å oppdage at man har fått feil del IGJEN, når man står der med halve motoren eller hva man enn driver å fikser på utover gulvet.

 

Finne en annen bil/få noen til å hente deg --> kjøre til Mekonomen --> krangle --> få riktig del (kanskje) --> ned igjen å se om den passer.

 

Har ikke opplevd ennå å få feil del hos hverken Meca, BilXtra, merkeverksted (som er dyrere) eller Biltema (som er billigere). Mulig det bare er meg som har hatt uflaks med Mekonomen, men tviler sterkt siden jeg har handlet mye hos alle disse kjedene, og har fått MYE feil deler av Mekonomen.

 

Vet at de bl.a. selger rød tennkassett til Saab 9-5 (ref: viewtopic.php?f=12&t=30399) 0g de prøvde bl.a. å lure meg til å helle 3,5 dl automatgirolje i girkassa på Saaben min som har manuell kasse og skal ha 1,8 liter olje. Vet ikke om det kunne blitt dyrt, men ville ikke ta sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handlet deler i forbindelse hos mekonomen en gang, det var i kr.sand. da fikk jeg feil hjullager tror jeg det var, men fikk pengene igjen fordi de ikke hadde den rette på lager. så da stakk jeg ned til meca og fikk den rette der.

men er litt irriterende å måte ordne med bil hos en kompis osv...

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen er bra, har mykje større utvalg av slitedeler enn Biltema for eksempel. :)

Prisen er jo ikkje så aller værst heller.

 

helt enig! handler stadig på mekonomen kr.sand og er strålende fornøyd med utvalg, priser og service!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår