Gå til innhold

Nissan Sunny GTI-R til salgs

Ranger emnet

SunnyGTI-R

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men har jeg til slutt bestemt meg for å selge grombilen som jeg hadde så store planer for...

Det er en Gr.N rigget 92-mod. Km.std er 14.000(!). Teknisk sett er bilen tipp topp, men den trenger en helakkering. Har sinnsykt mye deler som følger med.

Bilen har mye snacks, som bl.a trinnløst justerbare øhlins coil-overs, heavy duty motorfester, "rallylogger", momo corse glassfiberstoler, 6pkt-seler, slissa bremseskiver, sachs racingclutch o.s.v

Girkassa er nyoverhalt og har gått ca 5km etter montering. Det samme gjelder turboen.

Hadde bilen til salgs her tidligere, men trakk den tilbake rett før den ble solgt. Da lå bilen mer eller mindre i smådeler. Nå har jeg satt den sammen og kjøpt inn massevis av deler til den. Bilen er kjørbar, men bør hentes på tilhenger da det fortsatt gjenstår litt arbeid på den.

Edit: Jeg senker prisen ved rask avgjørelse. For å registrere den på hvite skilter kommer ca 50.000 i avgifter. Det er likevel norges billigste GTI-R;)

Setter pris på seriøse henvendelser.

Mail meg på higland@online.no, ring meg på 90159732 eller send pm dersom du er intressert. Bilder kan mailes.

Whoops, there goes another gearbox...

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, samme gamle fargene? ;)

hva har du skaffet av deler, iom at den er gått opp 35.000,-? (om jeg ikke husker feil)

og hva gjenstår for å få den på hvite skilter? sist var det vel diskutert noe om coilovers, polstring av buret og bytte av ratt eller er jeg på bærtur?

alikevel fet bil, kunne tenkt meg den, men har ikke råd :rolleyes:

hjelper deg med å få spec's på annonsen din da ihvertfall :)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt stoler, skjermer, intercooler, dører, vinduer, bakluke, bakfanger, lykter, pyntelister, sideskjørt, dashbord, midtkonsoll, felger taktrekk osv.osv.osv.

Har også kjøpt inn et sett med orginaldempere og orginalratt med tanke på evt. registrering på hvite skilter.

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

Hei

Lurer på hvor mye arbeid det gjenstår på ann for å få bilen godkjent på hvite skilter.

Går det ann å kjøre den på prøveskilter i den standen *den er nå*?

Vet om kanskje en som er meget intresert.

MVH Lars

Kan kjøres ja, men en bør sette i siderutene og stolene først. Rutene er knuste på ene siden men det følger med nye. Jeg kan gjøre dette dersom noen er seriøst intresserte. Har i gunnen ikke tid, men jeg får bare "ta meg" tid;)

Ring meg på 90159732 dersom du/dere/han er intressert.

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

DT var da Fan at du skulle selge med Goestolane dinkuk!Trur vi må ta oss ein ture nedover te østlandet...

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEGG??? egharvelikkje gjortnåkegale?

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider