Gå til innhold

4 x12" subbkasse med xelent subber

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei, selger min "russe" subkasse med 3 stk xelent veldig gammel versjon av alu 12"

 

Kassen er 50cm djup

74cm brei

94cm høy

 

 

det sår kvalitets løfftehandtak i stål på hver side og 4 låsbare jul :)

 

4x 4" porter.

 

proff byggd kasse som er sjikkeøi stiva av.

 

 

Prisen er jeg meget usikker på men håpte på å gå runt 3000, bare kassen kossta meg 3000 å få laga.

 

Så jeg er åpen for bud :)

 

 

Allt er i meget bra stand :)

 

 

184269_498092846905_678846905_6510630_2746577_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er feilpostet, og blir sikkert slettet herfra ganske snart... uansett, 3000 for den møkkaa kan du bare glemme, og kassa må modifiseres for å passe til andre elementer, så den er heller ikke verdt stort. Eneste som er verdt litt der er mtx suben, den kan du vel kanskje få 5-600kr for...

 

Edit, så ble den flyttet til rett plass ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hvet ikke hva du snakker om så du kan bare vere grei!

Kassa er byggd i 24mm mdf og er avstiva meget bra så kassa er rå, kan du forklare meg hvorfor kassa må modifiseres for å få andre element til og passe? :P

 

Bra at du troo000oor du vet besst hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, det der er en bassreflekskasse, og da kan man ikke bare sette inn hvilke som helst 12" høyttalere, for da blir tuningen helt på trynet... Men det vet du jo selvfølgelig. Det er derfor jeg sier at kassa må modifiseres. I beste fall så holder det med å regulere lengden på rørene, men skal dette passe til andre elementer enn den dritten som står der, så må man vite hvor stor kassa er innvendig, og diameter og lengde på rørene, så må mann finne suber som passer til antall liter som kassa er, eller hvert enkelt kammer i kassa hvis den er delt opp i 4 kammer, og det er den jo selvfølgelig når den er så proff bygd ;)

 

Poenget her er at kassa i seg selv ikke er verdt stort, med mindre du finner noen som trenger nøyaktig en slik kasse. At du har betalt 3000kr for en slik kasse sier igrunn det meste om DIN kunnskap, og hvis du mener de subene er prima greier, så er du virkelig ute å kjøre.

 

Som en kasse til en russebil så er det helt topp, men ikke forvent å få så mye for den, vær fornøyd med ca 1500kr for hele greia, så slipper du å lure noen, som du helt klart ble den dagen du kjøpte dette ;)

 

Når det gjelder kunnskap ang bilstereo og kassebygging, så tror jeg ikke du var født engang når jeg bygde min første bilstereo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk riktig det cossie sier om kassa.kan ikke bare putte hvilket som helst element i en kasse desverre.hadde det vært sånn så hadde det jo bare vært fryd og gammen da.men kassa har myyyye å si på lyden også.men di elementene der er faktisk bare søppel.beklager.mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår