Dr_BASS Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 ja diesel filtert mente jeg:D gikk vel litt for fort;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Det man kan gjøre er å fylle "feil", si ifra på bensinstasjonen og betale mellomlegget der. Du skal kunne få en kvittering på det som du da kan vise frem ved evt kontroll. Vet om folk som har gjort dette og gått greit. Men det er thou snakk om taxipolitiet i Risør. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Grunnen for at jeg lurte var at en bekjent av meg ble tatt for noen dager siden med en gammel hiace personbil.ikke varebil. her ute på landet :D er det ofte kontroller med diesel,mange som har egen tank hjemme på gården. Han snakket om en bot på bortimot 35,000!!!! Syns dette hørtes litt høyt :rolleyes: Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 hvis du bor i storbyen og kjører på en golf 1,6 diesel.. så tviler jeg på at de sjekker hva slags drivstoff man kjører på.. har hørt om kontroller på yrkesjåfører å sånt.. men vanlige privat biler i en stor by... tviler jeg sterkt på :) sikker på at snuten i Oslo/bærum ikke engang vet det:).. dumme rookies.. her følger vi alt som står i manuell boka vi fikk fra politiskolen.. "how to be a cop in 10 days" og "police quiz for dummies" Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg tror uansett om man kjører bevist på avgiftfri diesel på en liten personbil at man kan fylle det lenge nok til at man har tjent inn en eventuelt bot... Tror ikke de gidder å se på bilen min en gang... Jetta mk1 med diesel motor. Fyller forresten ikke avgiftsfri på min.. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-Audi Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hvor mange tanker må man fylle for at det ikke skal være spor etter avgiftsfri diesel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 broren til en kompis kjørte avgiftsfritt i et års tid, mente han hadde tjent inn igjen alt boten hadde kostet.. kjørte faktisk gratis, fylte fra tanken på jobben.. e jo kos det, å spare 30k, men ka om du blir tatt første dagen? då har du spart ca 25 kr, og så må du ut med 30 000.. bare en tanke.. :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/d38917.htm http://www.gd.no/vis_sak.asp?refnum=9755 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg