Gå til innhold

Deler til golf2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har akkurat bygget om min bil til gti 16v, og sitter derfor igjen med mye deler siden jeg måtte totalt strippe to biler for å få det til.. sitter med en 1,8 motor, 4 dører med gti trekk, meget pene... Har midtkonsoll, bakstilling, dog den med trommel brems og ikke skive.. har det meste annet til golf gl, siden jeg bygget dette av min bil..

Ta kontakt hvis du trenger noe, eller vil diskutere golf, finnes ikke noe moroere :) kan hjelpe med en del når det gjelder detaljer angående ombygging til gti 16v og å få det godkjent.

Vil gjerne kjøpe en bensin pumpe til 16v, hvis noen skulle ha noe sånt på lager...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by golf gti16v

Har akkurat bygget om min bil til gti 16v, og sitter derfor igjen med mye deler siden jeg måtte totalt strippe to biler for å få det til.. sitter med en 1,8 motor, 4 dører med gti trekk, meget pene... Har midtkonsoll, bakstilling, dog den med trommel brems og ikke skive.. har det meste annet til golf gl, siden jeg bygget dette av min bil..

Ta kontakt hvis du trenger noe, eller vil diskutere golf, finnes ikke noe moroere :) kan hjelpe med en del når det gjelder detaljer angående ombygging til gti 16v og å få det godkjent.

Vil gjerne kjøpe en bensin pumpe til 16v, hvis noen skulle ha noe sånt på lager...

--------------------------------

De fire dørtrekkene? Hvilken farge er det på disse? Girkassen er grei eller? Skulle hatt meg en ny girkasse,da det er noen lager i min som er ganske slitte,for ikke å si ødelagte! Motor gått langt?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørtrekkene er veldig fine i grått og sort skinn, men har egentlig solgt de til Jooey.. Har desverre ikke noe kasse, men har liggende en 1,8 motor uten forgasser.. den sviver fint og har gått 193k... Ikke interessert i 4-lykts grill da ? eller midtkonsoll ? har ganske mye diverse liggende.. bare ta kotakt hvis du er interessert !

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kult å se andre som har bygd om bilene sine her... Er nå igang med å sette igang selv, mangler bare "alt" doh , har oppsøkt så og si alle huggerne jeg har funnet på let etter en dele bil eller komp motor. Men det er ikke bare bare å finne.

Har lenge planlagt å bytte men ikke hatt mulighet til det pga. en døv vinter, men nå er varmere tider i sikte og jeg klør i fingra. Så om du har noen tips om hva jeg bør passe på eller problemer du hadde underveis hadde det vært dritbra hapyhappy Du har ikke noen bilder også? Hadde vært kult å se

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider