Gå til innhold

plast sveising?

Ranger emnet


Wrijey

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Holder i disse dager på å få montert styling kitte eg kjøpte for snart eit år sia :tannløs:

 

Men har problemer med at alt mulig står i vegen... der i blandt spylerveske tanken...

 

Det eg har tenkt på er å kappe av den delen av tanken som står i vegen, i og med at dette ikkje er så mykje, å så "sveise" dette... Er dette mulig? kossen plast sveiser ein egentlig? :P

 

Tips og forslag??

 

Mvh Birger

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke heller prøve å varme opp forsiktig da og heller prøve å forme til. tror det blir litt for tynnt å sveise i.

 

gulvleggere og takdekkere har leister sveiseapparater med passende munnstykke. bruk samme type plastikk som matetråd.husk å skjær et V-spor der du skal legge sveisen.Men igjen..... sats heller å få tak i en annen beholder eller flytt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å varme pent med en varmluftpistol og form den inn der den ligger i veien...

 

spylerværsketankene er stort sett laget av en eller annen termoplast, og smelter om det blir for varmt...

 

alternativt kan du jo fjerne hele tanken og skaffe en polert alutank, så får du styla motorrommet litt og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir fint drit eg i :tannløs: Men det må sjå litt proft ut ivertfall så vist bilen ein gang skifter eier som igjen skal skifte front ikkje blir stående å gape av det synet han får :P

 

Må bare ha ein tett tank :)

 

Trur eg gjer eit forsøk på å varme, vist ikkje dette funker forsvinner sikkert heile beholderen så får eg komme med ein go idè til vinteren igjen når eg har mest brukt for den =)

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår