ATLEzz Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Heisann! Tenker kjøpe meg en kul førstebil, og har blant annet kikka på en golf gti mk4; http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26685758 Har prøvekjørt den, og det motortekniske virker i relativt god stand. Litt kosmetiske feil her og der, men ikke noe big deal. Vindusmotoren på førersida fungerer dog ikke, og vinduet er på nåværende tidspunkt hold oppe av teip! Låsen til bensinlokket er defekt, og spoileren må lakkes. Omregistrering følger med i prisen, og årsavgift er betalt. Vinterdekk må nok byttes ut snart. Så spørsmålet mitt til dere bilfolk er; hva synes dere bilen er verdt? Er den verd 79 000? La inn et bud på 65 000, men da fikk jeg høre at noen andre hadde bydd 75 000 - men om den andre kjøperen er fiktiv eller ikke, det kan man jo ikke vite! Kjenner det frister å høyne, men er så usikker på om det er en fornuftig pris. Hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrygveL Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Et tips er og sjekke prisen på forsikringen. Nyere biler med litt hester kan fort overaske deg med 20-40tusen i ÅRET Eg gikk nesten i den fella å kjøpte meg heller en billig mazda :) Holder på å sote vinduene akkurat nå. Men får den ikke ut xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ATLEzz Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 (endret) Hehe, akkurat det overrasket meg! Dog jeg er 19 år, og i risikogruppen så det holder, så trenger jeg bare å betale 10 000 i året for ansvarsforsikring, noe som egentlig er svært så rimelig! :D Endret Mars 5, 2011 av ATLEzz omformulering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg