B1ack_Mi16 Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Hei, etter hva jeg har hørt skal GSi 2.0 motoren har 89mm stempler? Noen som vet noen som produserer smidde stempler av denne typen? Er interessert i smidde 89mm GSi stempler til Peugeot motoren min... Regner med det er mmulig å få tak i GSI stempler billigere enn helt custom stempler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 passar vel kanskje frå calibra turbo motoren då (c20let) Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Kanskje er Calibra stemplene 89mm ? Vet du diameter på kryssepinnen på disse stemplene? Er 20mm på Peugeoten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 ditta veit ikkje ej. Men er heilt sikkert ein inn her som har peil. Sa det kun for at det er samme borring på 2.0 gsi motoren og calibra turbo (nesten sikker) Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 sitter bare smidde stempler i enkelte tidlige utgaver av 16v motorn. Men det er 86mm borring på alle opels 2.0 (d)ohc motorer. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Finne faktisk noen utgaver av ohc motoren som har forskjellig type borring. ene er 86mm andre er litt større men med kortere slaglengde. Huske ikke hvor mye. Men det er bare smidde høykompstempler i 2.0 16v motoren som sitter i vectra 2000 og i alle c20let motorer. og disse har borring på 86mm ja. Men du får bestilt helt opp til 88mm oversize som jeg vet om kanskje oxo 89mm. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1ack_Mi16 Skrevet Mars 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Ok, jeg er egentlig bare ute etter noen smidde 88 eller 89mm stempler som passer på kryssepinnen til rådene i pug motoren min. Jeg har hørt at stemplene i GSI motorene i alle fall skal passe over. Mulig det er like greit å bare bestille smidde flat top stempler fra KRB ellerno.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Tror jeg ville ha bestil stempler hos krb. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg