staander Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Skal kjøre opp på nytt om ett par uker, etter 7 mnd uten lappen. Jeg vet man kan søke om å øvelseskjøre undersperrefristen, men er det noen som faktisk har prøvd dette ? Er det vits? Jeg er ikke så veldig hypp på å drite meg ut på prøven fordi jeg er ute av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg har aldri hørt noen som har fått innvilget slik søknad, men det koster jo bare et frimerke å sende en slik søknad. Så det er verdt et forsøk. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staander Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Søkte politiet om å øvelseskjøre. Det fikk jeg, så nå kjører jeg med en L bak og kjerringa ved siden av. Gjett om hun er glad for å slippe å kjøre hele tiden. For de som lurer er det altså mulig å få L siste mnd før sperrefristen utgår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg