solfallsv Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Hei har en passat 2004 modell som har orginale xenon lys,på den ene siden hender det at ikke xenon lyset starter innimellom,,,men hvis jeg vrir på bryteren kommer den.. pærene er byttet og helt nye,,,kan det være starteren som ikke fungerer helt???? og hvor sitter den??? setter pris på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Kan være ballasten som fjusker.. Du ser de ligge rett under lyktene :) Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Jeg ville også prøvd å bytte ut pæren. Selvom de er nye, så betyr ikke dette at de er feilfrie. Dette er ihvertfall tilfelle for billige kinapærer kjøpt på Ebay eller finn. Hos meg har disse billigpærene kun vart ca et år. Kjøp heller skikkelige pærer fra Phillips eller Osram. Disse varer selvom de er dyrere. De er likevel greit priset på Ebay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solfallsv Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 hei takk for svar begge pærene er skiftet nylig og er osram....takk for tipset med balasten,,,,hvor får jeg disse nye henn??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Du kan sikkert kjøpe de gjenna møller for 30-40 000,- Eller du kan f.eks kjøpe fra Dybvik Trading. Har handlet en go del derifra å kan hverken klage på servicen eller kvaliteten :) du finner ballast her; http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4926 Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solfallsv Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 he he ja tenker meg at orginalt koster skjorta...men de er nok like bra der.. takk for svar så fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel 88 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Bare hyggelig å hjelpe :) Du får oppdatere når du finner ut :) Siter ___________________________________ -VW Passat 1.9tdi 4motion 05 -Ford Mondeo 2.0 stv -Access 250sp 07 -Polaris Rmk 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Magne Nikolaisen Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Koster ikke så mye for pæra. Er å skifte som koster.Må av med nesten hele fronten..Koster 3500-4500 bare i arbeidspenger på verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redkite Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Vet det er en gammel tråd, men vil bare si at jeg hadde det samme problemet på min 2007 passat. Måtte ut med over 20000 hos møller. Det er vist noe styrekort som hadde en lei tendens til å ryke på de lyktene der. Endte opp med at møller byttet ut den ene lykta og skiftet 2 pærer samt et styrekort. Bare lykte kostet 8100 :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Heisann er rimelig sikker på at det er denne ballasten som står i passat og, har orginalballastene liggende nede, men gidder ikke sjekke:XK Ballast Gen3 5DV 007 760-71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autolights Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hei, stemmer det, å bytte ut ballast og pære kan koste skjorta hos merkeforhandler;) I vår nettbutikk har vi disse til meget rimelige priser med 2 års garanti! Ta en titt på disse her: Xenonpærer Håper det var til hjelp :) Siter Med vennlig hilsen Autolights.no http://www.autolights.no http://www.facebook.com/autolights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg