tnrfd Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Er det noe vits i å tette igjen Pulsair systemet. Stjeler det noe effekt? Har tettet igjen EGR systemet og når som jeg først er i gang med å forurense kan det vel ikke skade med litt mere. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hehe.. jeg har tettet en del på min motor.. men vet ikke va av disse du nevner som er hva.. så vist du forklarere det så kan jeg kansje fortelle litt.. :P Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 pulsair er vel de 2 rørene som kommer opp under eksosmanifoilen på fremsiden av motoren, der går de sammen til en slange som går inn på luftfilter boksen... De har vel som formål å forbrenne noe av den tyngste eksosen 2 ganger? Er vel ikke noen særlig vits å plugge dette? Får litt høyere co, og litt mer å forklare på eu`n Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 jeg har di plugget igjen på min.. fikk ikke noe høyere co.. å ingenting å forklare på eu kontroll.. :P men var ikke noen forskjell på ytelsen.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Ville de ikke ha en forklaring på hvorfor noen av slangene/røra var plugget igjen? en god regel: "Ikke reparer noe som ikke er ødelagt" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. XXX Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Grunnen til at folk kobler ut EGR'n er fordi at det blir sot i innsuget av eksosen. På biler med innsprøytning henger gasspjeldet seg pga av dette. Da blir det rengjort og koblet ut. Siter Audi A4 Avant TDi '97 244 DL B21ET '79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 det man må passe på på den motoren er bare at brannfilteret som går opp fra bunnpanna ikke tettes.. da sprenges simringene ut i fronten av motoren har jeg fått høre.,. ellers er det vel ikke noe farlig å tette det igjen.. de hadde det jo bare i noen få år, likte det tydelig vis ikke da :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 brann filteret? hvor sitter d da? Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Vagga brann filteret? hvor sitter d da? Tror det sitter i en av slangene til veihusventilasjonen. Sitter i y-slange koblingen over den sorte boksen under innsuget. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Er vel ikke veivhusventilasjonen du tenker på å plugge igjen? For det kan neppe være lurt.... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by triggerhappy Er vel ikke veivhusventilasjonen du tenker på å plugge igjen? For det kan neppe være lurt.... er nok ikke det Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 det brannfilteret jeg snakka om at du burde rense i samma slengen ligger i bakkant av motoren, inn mot torpedoveggen, detta her jeg bare blitt fortalt, så kan ikke si med 100% sikkerhet Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.