maiden-honda Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Nå ser det ut som om vi kan begynne å sette på sommer-hjula eller ihvert fall de som har bilen på veien:( men,men gleder meg til natt t 1. uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by maiden-honda Nå ser det ut som om vi kan begynne å sette på sommer-hjula eller ihvert fall de som har bilen på veien:( men,men gleder meg til natt t 1. uansett det er no dritt det der ass Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 heh..joa.. sommer hjul og sommer hjul.. hakke no sommer hjul å hive på jeg..hehe :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 har kjørt på sommerhjul i 2 uker nå jeg... funker det... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Du bor jo ved kysten da......... Dere der nede vet vel ikke hva snø og kulde er for noe........ :D aneglsmili Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Hjernen Du bor jo ved kysten da......... Dere der nede vet vel ikke hva snø og kulde er for noe........ :D aneglsmili jo veit hva snø og kulde er... porsgrunn ligger ved sjøen det oxo da =) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 sjø og sjø, vi har jo porsgrunnselva da. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by supraole sjø og sjø, vi har jo porsgrunnselva da. sant nok... brakkvann da =) hehe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Kan noen ta bilde av "gummi'n" på en normal dag? Med noen få biler osv...lurer på ossen folk det er der nå :P Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 du har jo alle slags gærninger der vettu.du kan jo bare ta en tur ned og se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Det er vel de samme som hang der fra ca 3-4 mndr før gamle gummin ble et jævla hull i bakken + et par veteraner en gang imellom (meg,vidar og et par til vel) :dude: , Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 jeg syns det begynner å bygge seg opp en gjeng med bare stjernegriser (mercedes) der. de sitter å prater i to min. også slurer de en runde og tilbake til pratinga igjen. men det er jo greit. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 :) hahahaha its alive.nå er det liv i hondan igjen.nå kan jeg kjøre selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by maiden-honda :) hahahaha its alive.nå er det liv i hondan igjen.nå kan jeg kjøre selv. Gratulerer :) Forventer å se deg innom Skien noen ganger oxo :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiden-honda Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jeg skal nok klare å komme meg innom der også snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg