devil duck Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 dumt du ikke var klar i helga da =/ var der å så på både lørdag å søndag Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 jess. Jeg var flaggvakt på post 5 begge dagene, jeg var han som skjøv den hvite Asconaen etter han fikk rundsleng rett før posten der jeg sto Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 ahh jeg var før hoppet med min 07 vw polo gti cup edition er også kompis med han som kjøpte to biler der.. huff de fleste nord norske førere har for sterkt bånd med bilen sin... Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Aha, va det biler som ble solgt? :P Jeg orket ikke se premieutdelinga og høre resultat av budrunden, så jeg dro hjem. Få høre! :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 nei han fikk gjennom bud på 2. å 3. plassen. bmw 325 å mb 190e. en av de gamle eierne ble ganske sur men han ble nå bedre etterhvært.. Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Ahaa, ja, svart bimmer og en hvit å rød Mercedes, vet hvem som eide Mercedesen iallfall :p Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Kom igjen, få ut noen bilder av hvordan dere har ordnet selefestene! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 skal du kjøre med 6pungt ? jeg har bare 4 pungt da men brukte ett oginalt bake å ett orginalt i kanalen. men i tunellen så brukte jeg muttern fra den som står nederst i b stolpen (den til snella) åsså borret jeg hull i tunellen å brukte store skiver ... er jo bare å gjøre det slik i gulvet også ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 hm, leste i bilsportsboken at hvert uorginalt festepunkt skulle ha en plate på minimum 40 cm2 og en minimum tykkelse på 3 mm. altså, jeg borer bare hull i gulvet, setter store skiver på begge sider og bruker en mutter? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=kollevold&subgid=418&gid=78 det som er øverst der er det du trenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=kollevold&subgid=418&gid=78 det som er øverst der er det du trenger :) Okei, men kan jeg ikke sveise fast en 3 mm plate, bore hull, også skru fast øyebolten med en mutter på baksiden? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Funker like bra det, men regner med øyebolten har fingjenger, så må sikkert få tak i det først ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 takktakk :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Vurderer også å kappe fjærene 1,5 eller 2 ringer. Bilen er jo fjellhøy, og jeg vil helst ligge godt i svingene. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 bare å kapp, men kapp 1-1,5 runde først. Dumt om fjæra blir så kort at over hoppet på tromsøbanen så er du fri for fjær.. Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg