jan_erik Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 når skjer dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2011 når skjer dette da? Så fort bilen er klar motormessig, stikker i garasjen no ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 noe fremgang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Var borte i helgen, så ble ikke gjort så mye da. Den røde, som du sa jeg skulle teste med testlampe, testet jeg akkurat med voltmeter, og jeg tror du har ganske så rett med at det er ett varmeelement av noe slag, den gule, det er en termokontakt av noe slag, det står "max 140 Celsius" på den. Så no veit æ iallfall ka alle de løus ledningen va til, forvarming av innsug, en termokontakt til ett eller annet, og et varmeelement. Plagdes litt me toppdekselet da alle mutterne var ødelagte og utslitt. Skal finne nye imorgen. Nå skal jeg legge opp helt nye vakuumslanger, kommer bildeupdate senere ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 aaargh >:O, vakuumslangen var for stor, passet ikke. målte den til Ø5 mm, trenger 4 mm. Jaja, biltema imorgen igjen da, men da har ikke jeg noe mer å gjøre i garasjen før jeg får handlet nye vakumslanger og får hentet muttere til toppdekselet. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hadde vel kanskje ikkje så mykkje bilda den her gangen :P Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Og akkurat slik som jeg forventet, så var bilen ikke det spøtt bedre med nye vakuumslanger, og alt sammen koblet til :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 Kjedeligt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 få lånt deg en forgasser uten dill dal og test Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 Tenkte å ta meg entur på Høggeriet Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Var på Høggeriet idag, de hadde ingenting på lager av det jeg trengte. Fant 2 golfer, begge var bare rask, så fant ingenting der :( må vel enten kjøpe no på ebay, eller prøve å få den Audi forgassern til å passe på innsuge ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Er fortsatt på leting etter forgasser Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Plan er klar, skal kjøpe den Audi 80 motorn, også først prøve å bytte kun forgasser. Om det ikke hjelper, blir hele motoren byttet, ny clutch blir det vel også, skal gi nermere beskjed når det blir bursveising Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Har bynt å sette opp plater i fronten, skal komme med noen bilder senere Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet April 10, 2011 Rapporter Share Skrevet April 10, 2011 Hvordan går det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg