Girebirger Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Jess, skal ikke kappe for mye, tenkte faktisk 1,5 ringer, men blir trolig bare å kappe bak, siden den er lav nok framme. De har faktisk flatet ut hoppet litt :p Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 min jetta har ukurante audi 80 senkefjerer framme + fjerer fra justerbart senkesett inni disse igjen. passelig høyde å sitter helt utrolig på banen. har ikke fått gjort noe bake enda da bilen er i harstad å jeg i tromsø http://www.tankeboks.org/2011/06/14/bilcrosshelg-i-harstad/ Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 ah, høres bra ut det. Velger å kun kappe bak siden jeg hører flere crossbiler slår nedi framme enkelte steder på banen. Skal komme med en liten update snart, holder på med sveising av selefester ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Spiller ny weber er kommen! :)) 36/36 DGV Nytt bryterpanel på plass Selefeste Første strøk på buret er unnagjort, malte med hvit bengalakk. Men må til med litt spraylakk der jeg ikke kommer til med penselen. Stolfester og fester til skrittselene Hva synes dere, ser dette bra ut? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Må legge dette bildet inn på nytt pga bilden bare plutselig forsvinner Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Ser ikke ut som det nyttet Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Vel, vi er optimistiske og prøver engang til! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Ser veldig bra ut! :) Og fan så nøye du er da, maler buret og saker xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 hehe, det handler jo litt om sikkerhet også, vil ikke trille med et bur som er rusta alle veier ;) btw, kjøpte mutrer til øyeboltene idag, pluss at jeg var på skibsverftet og fikk meg en plate med 10 mm tykt aluminium som jeg skal lage adapter av, til forgasseren :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Btw, kommer de til å si noe på at jeg har to plater i front? En plate som dekker halvparten, også en annen platen som dekker den andre halvparten? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Btw, kommer de til å si noe på at jeg har to plater i front? En plate som dekker halvparten, også en annen platen som dekker den andre halvparten? Kan ikke se att det ska vara noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Tja, er ikke mye som gjenstår. Lage adapter som jeg fester på innsuget, sette i stol, seler og burpolstring. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Godt i gang med å lage Weberadapter, brodern blei så interessert i å få det til at han begynte å lage den med engang, den er neste ferdig, mangler bare å bore hull, pluss gjenging og litt småting. Så når det er på plass og den er stilt inn, så er det bare tut å kjør! :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Ting har begynt å komme på plass, gjenstår kun forgasser no, den blir montert imorgen eller i nærmeste framtid, har også fått litt lakk på bilen. De låsesplintene som fulgte med selene, MÅ jeg montere dem? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juli 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 ser vel greit ut med selene dine.. Skjønner ikke helt hva du mener med låsesplint? du har vel fianett og fiapolsring? Er ikke sikkert du trenger fiapolsring, siden du sitter såpass langt ned.. Om hjelmen din når buret, så må du ha fiapolsring. Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg