Girebirger Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 (endret) Ikke blitt gjort så mye de siste dagene pga Eksamen, den er vel overstått for å si det sånn :) Har vært på høggern å sett etter weber forgasser, men uten hell, så også etter stabstag til Golfen, men begynner å bli usikker om de skal være på bilen min. Har fått skrudd opp skvettlapper, også har jeg laget bremselysfestene bak. Pedersen's Racing har enda ikke fått sendt meg delene, fordi de ikke hadde selene på lager. Endret Mai 27, 2011 av Girebirger Glemte et ord, faktisk. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 ser bra ut .. hvor skal du kjøre løp henne ? . jeg driver å bygger meg jetta coupe (rustfri å 135.000km) skal kjøre på løpet i harstad om 14dager Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Skal kjøre på Ramfjordmoen, er løp 18 og 19 Juni, om jeg rekker det, er jo også flere baner i nærheten, men blir her i Tromsø i første omgang. Bilen din ser bra ut, har jo ikke gått lang i det hele tatt, Golfen min har jo gått over 400.000 :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 tror jeg har jobb helg da. =/ skal se om jeg kommer meg å får sett litt på (bor jo i tromsø) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Du får komme entur, blir vel å være flaggvakt om ikke jeg får bilen klar :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Da var lisenskurset overstått. Har følgende igjen på bilen: Diagonalstag, innsugsadapter til forgasser, feste beskyttelseplate under tanken, sveise stolfester, selefestene, polstringen og ledninger til bremselys, tar det når det siste røret er sveiset inn. Noen av disse tingene skal jeg helst gjøre på skolen, men har ikke tid til det i og med vi driver på med andre ting. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Weber forgasser er bestilt, å personlig utstyr kommen :)) Akkurat meldt meg som flaggvakt til det kommende løpet her i Tromsø, uansett om jeg rekker å skru alt ihop, får jeg likevel ikke vognlisens og førerlisens i tide. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Juni 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Forresten, du sier du skal kjøre med de dekkene der, men jeg anbefaler på det sterkeste at du kjøper deg Gullabo eller noe lignende å bruke framma :) Vis du planlegger å komme høyt opp på resultatlistene så trur jeg ikke de dekkene der holder :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 kan vel stemme det, men er ikke så veldig høy standard i Juniorklassen. Uansett, trenger et par bilder av stolfestene, fikk alt utstyret fra Pedersen's Racing idag, å trenger virkelig å se hvordan dere har ordnet stolfestene, ble også litt usikker hvordan jeg fester stolen i firkantrøra, er det bare 4 skruehull på stolen som jeg skrur gjennom røra også i stolen? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Enklast er ofta det beste.. 4 boltar rett gjennom firkantrøra funkar helt fint.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Du hadde fint rukket å fått vognlisens og førerlisens i tide.. tar bare 3-4 dager det. Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Du hadde fint rukket å fått vognlisens og førerlisens i tide.. tar bare 3-4 dager det. Stemmer det, men da må også bilen være klar i tide. Satte på plate under tanken idag, også driver jeg å pusse ned buret før det skal lakkeres, skal også sveise stolfestene, var litt usikker på hvordan jeg skulle plassere dem, men ser ut til at jeg vet det nå. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Var du på løpet i tromsø idag da? Tenkte å ta meg en tur imorgen på finalene, men orker ikke stresset med å kjøre 4 timer til og 4 timer hjem igjen.. Er heller hjemme å klargjører bilen for nmk dyrøys løp neste helg. Har nok å sette fingrene i etter at jeg fikk en smell i rompa på nmk harstads løp forrige helg.. Diverse nye fester til ballasten og litt retting som må gjøres :anger::mekke: Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Ja, var både lørdag og søndag, var brann og flaggvakt. Du får gjøre det :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Update Update Update!! Buret er ferdig sveisa, stolfestene likeså, men har 3 selefester igjen å sveise, siden jeg kan bruke 3 originale fester. Men sleng ut et par bilder av hvordan dere har gjort det. Har ikke fått Webern enda, gleder meg til å starte opp Golfen igjen! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg