Girebirger Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Har fått på platene i fronten, har enda ikke fått kjøpt den hullsaga jeg trenger for å få gjort ferdig buret, skal få gjort det i nærmeste framtid. Skal straks begynne på den plata som skal sitte under tanken, har tatt mål igår av hvor stor platen trenger å være. Skal få lagd arbeidstegning snarest. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Aldri kjøp søyleboremaskin fra Biltema, den holder ikke mål, rett å slett. Kjoksen detter ned, og reimene slurer straks den får litt motstand, skulle bore noen rørender igår, men måtte ta det med håndrillen, noe som ikke er å anbefale. Å her er den såklate "girkassen". Reimer som ikke kan strammes, og som slurer, blir også mye kast og vibrasjoner i søyleboremaskinen pga reimene, fordi de ikke sitter stramt nok. Fikk tilpasset venstre bakoverstrever, hva synes dere om plasseringen på hovedbøyla, den sitter ikke for langt inn? altså mot senter av bilen. Har også lakkert felgene svart, pga rust :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Ser bra ut det der. Men det spørs egentlig hvor høy du er :) For på ene Golfen min sitter hovedbøyla for langt frem, og jeg sitter faens vondt der! For nærme rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2011 Ser den, har passet på å sette hovedbøyla langt nok bak, var det første jeg tenkte på når jeg skulle bygge buret. Men jeg mente bakoverstreveren, er plasseringen på den ok? Har fått ordnet eksosanlegget, manglet den bakerste delen, eksospotta har vel rusta av ellerno. Kjøpte 1 meter fleksibelt eksosrør på biltema, også et universal eksosoppheng. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Aha, den må lenger ut til sida ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 hm, tror du jeg ikke får den godkjent vist den står så langt ut? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Har fått sveist inn bakoverstreverne, helsveisa høyre framoverstrever og takforsterkningen, kun diagonalstaget gjenstår. Kommer vel bilder senere, orker ikke å bruke så mye tid på det når det ikke er så mange som leser ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fin sveis! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Ser bra ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Du har forresten NMK Tromsø farger på bilen din, den som er på bildet :p Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Må si den buren ser strøken ut.. Hoppas du ikke mister den på bud alltfør kjappt når du brukt så mye tid på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Har ikke kjørt bilcross før, så stiller som debutant de første løpene, når jeg kjører Junior, er det kun finalebilene som man kan legge bud på. Men har vist kommen en ny regel som sier at førere under 18 år må ha foreldre med ledsager lisens for å kunne kjøre, å for å få ledsager lisensen trenger man bare å sende inn et skjema, melde seg inn i den lokale klubben, også betale 250 kr, ikke noe kurs eller noe. HELT PÅ TRYNET! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Har alle mk2 golfene stabstag fremme? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw1303s Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 I tillegg til ledsagerlisensen, må foresatt og ha NMK-medlemskap, så det og lisensen havner på nærmere 500 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Har ikke kjørt bilcross før, så stiller som debutant de første løpene, når jeg kjører Junior, er det kun finalebilene som man kan legge bud på. Men har vist kommen en ny regel som sier at førere under 18 år må ha foreldre med ledsager lisens for å kunne kjøre, å for å få ledsager lisensen trenger man bare å sende inn et skjema, melde seg inn i den lokale klubben, også betale 250 kr, ikke noe kurs eller noe. HELT PÅ TRYNET! Du skriver en søknad til NMK om å få ledsagerlisensen. Helt på trynet er det ikke fordi noen plasser går foreldre å drikker seg sørpa hver sjanse på et bilcrossløp. Lite gunstig for en 15-16-17åring som skal kjøre bilcross dagen etterpå.. Er mot det jeg også, men forstår både for og mot argumenter. Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg