Nystuen Skrevet April 25, 2011 Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 Her er et bilde, ser ikke så bra, men ser da litt! :D Er i fra en annen MK2 som jeg har bygd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 (endret) Takktakk Nystuen :D Meget god hjelp dette, så jeg sveiser plata på en side, også banker jeg den ned, da er det vel hjulbuen som gir etter? eller er det selve forsterkningsplaten som bøyer seg etter hjulbuen? :P Kom også på noe, leste i boka om dørforsterkningen, den skal sitte så høyt som mulig, men ikke over halvparten av høyden til døråpningen målt fra dørterskelen. Greit nok det, men så kommer den regelen som sier at man skal komme seg inn og ut av bilen uten nevneverdig hindring av buret. Dørforsterkningen er ikke sveist fast enda :) Endret April 25, 2011 av Girebirger Kom på no mer Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Ellerhva Nystuen? Prøvde å sette forgassern på audimotorn over på min motor igår, men den passet ikke, skulle da bytte innsuget også, men det var veldig vanskelig å komme til, så da skal Golf motorn ut, og Audimotorn inn! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Plata bøyer seg etter hjulbuen :) Og du ser akkurat hvor jeg har plassert dørstreveren på den bilen der. Satt den på ca samme sted på alle bilene, og ingen har sagt noe på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Okei, men nå skal vist ikke motorn ut likevel, fattern sponser Weber :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 fu! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Fikk sveiset litt idag, men pga at kursen som vi har i garasjen ikke tåler sveiseapparatet på full guffe, gjorde at vi fikk et par problemer, må slipe ned noen sveiser, også sveiser vi på nytt igjen. Monterte og sveiset også låser på bagasjeromsluka. Gjorde som du sa Nystuen, med forsterkningsplatene til bakoverstreverne, og det var sannelig ikke plata som bøyde seg etter hjulbuen, vi slo inn hele hjulbuen, sånn at det passet, haha :D Tok av forgasseren her ioverigår Sveising av dørforsterkningen Punktet fast Litt sveising, før vi hamra hele plata inn slik at den lå plant med hjulbuen :p Dørforsterkning Lett å se at hjulbuen er hamra inn Denne må slipes ned, og sveises på nytt. Synes dere sveisene ser dårlig ut? Si fra om dere ser noe som dere ikke tror blir godkjent, takk på forhånd :) Forsterkningsplate til bakoverstrever Sveising av bagasjeromslåser Høyre framoverstrever er kun punktet fast, fordi vi ikke kunne bruke så mye strøm som vi trengte, får finne meg en annen plass å få den helsveiset. Montert låser på lokket. Har sakt det før, sier det igjen. Om dere ser noe som dere ikke tror blir godkjent, si fra :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Mye bedre sveising der en jeg har sett på maaange biler! Ser bedre ut en sveisene mine vertall :P Behøver ikke å pusse ned det der så lenge sveisen har brent seg godt nok inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 AHH, godt å høre! Enkelte bilder "forsvinner" etter en dag eller to, hva kommer dette av? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Så rar den bak-fangeren såg ut.. Er det en USA-import? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Så rar den bak-fangeren såg ut.. Er det en USA-import? Det vet jeg ikke, den sto på bilen når jeg kjøpte den, vil tro det er originalt. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Det vet jeg ikke, den sto på bilen når jeg kjøpte den, vil tro det er originalt. Ser sikkert bara rar ut pga av vinkeln du tatt bildet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Var entur i garasjen igår, fikk ikkje gjort noe særlig pga at hullsaga var ødelagt, så alt jeg fikk gjort var å fikse et eksosoppheng feste. Skal kjøpe ny hullsag idag. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 Må alle biler ha egen ramme til batteri og flatjern over uansett om det står på original plass? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Må alle biler ha egen ramme til batteri og flatjern over uansett om det står på original plass? Orginal funker fint det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg