Girebirger Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2011 Ingen som vet hvor de to ledningene skal? de 2 som er ringet inn i gult og rødt Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 come on folkens! Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 Ikke sikker, men tror den røde er temp-føleren, ska til en kontakt som sitter i / under en kjølarslange som går rett ved fordeleren. Den gule er jag ikke sikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 den røde er et varme element sett test lampe mellom + batt og den kontakta så skal det lyse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 den røde er et varme element sett test lampe mellom + batt og den kontakta så skal det lyse Styres den av den kontakten på kjølerslangen ved fordeleren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 det kan godt hende høres logiskt ut værtfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 okei, takker folkens ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 den siste der har jeg ikke peil på hva er har du urban? Trengs den i det heletatt? Har du prøvd og fyra bilen nå ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2011 den siste der har jeg ikke peil på hva er har du urban? Trengs den i det heletatt? Har du prøvd og fyra bilen nå ell? Det er en åpne/lukke-ventil av noe slag.. prøv å starte utan noe strøm på den, så kan du ju prøve å sette strøm på den å se vad som sker. Fram till 08.1988 var ikke den ventilen der i det hele tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 skal i garasjen nå, teste den røde med testlampe. Også skal jeg sjekke den gule med å prøve å sette strøm på den når motoren går, også skal jeg sette på luftfilteret, også koble opp alle vakuumslanger, kommer update seinere ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Har vært i garasjen sia klokka 5, jeg prøvde å starte bilen, fikk ganske raskt start, men bilen var helt likens som før, så det blei ikkje bedre me den vakuum slangen fra fordeleren som jeg monterte her en dag. Da jeg så oppi motorrommet, kom jeg på at den lak olje fra toppdekselet, så da tok jeg av toppdekslet, også fant jeg ut hvorfor det lak, de skruene som man trer dekslet nedpå, passer ikke til toppakningen, så kvelden gikk med til å bytte det skruene. Jeg prøvde først å låse to muttere mot hverandre på bolten, for å så skru den opp, men det gikk ikke. Prøvde så skru dem opp med rørtang, gikk heller ikke. Prøvde så å varme skruen opp med gassbrenner, nyttet heller ikke. Så da var det bare å bore hull i skruen, skru ned en skrue som er gjenget feil vei, husker ikke hva det heter, også skru den først ned, også ut begge skruene med en grisepikk, alt gikk ikke helt som smurt, men jeg fikk det til ;) Spylte også 2 stk toppdeksler med høytrykk. Nå er det mat og godnatt, snakkes imorra ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 links er det du tenkt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Folkens, trenger ikke å ta bilen på skoln, får en kompis som er flink te å sveise, med et sveiseapparat til 16 000 til å sveise :D Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 ja men få tatt masse bilder underveis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 ja men få tatt masse bilder underveis Det skal æ, tru mæ :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg