Gå til innhold

FuckedUpConversation Deeelux! Last ned og les!

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er aldri noe hyggelig å bli utsatt for trusler uansett hvor usannsynlige de skulle være. Men det kan virke som han ikke kom på besøk i dag allikevel eller?

Det at han så pinglete ut har ikke så mye å si for evnen til å sloss. De to drøyeste til å sloss som jeg kjenner er en boler, og en spinkel faen. Ingen av dem gir seg, men mens boleren tar folk i løpet av et slag eller to, er spikern forbanna seig og reiser seg til han er siste stående.

 

MEN denne karen virker som en tastaturtøffing. Det er plenty med folk som skal vise hvor tøffe de er på nettet gjennom trusler og selvskryt. Så du får ta det med en klype salt inntil videre. Det blir sikkert ikke noe ut av dette :) For øvrig enig med de andre her inne. Han får ta seg en tur til Oslo hvor de drøyeste bor :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL. Nå vil jeg virkelig ha en god begrunnelse for at han skal det. Politiet overasker innbrudstyver på fersk gjerning og hennlegger saken pga bevisets stilling. NÅR DE TAR HAN PÅ FERSK GJERNING. Så vil du at han annmelder en drittunge på 22 som er frekk i kjeften på facebook? Synes jeg ser det. Så tafatte og udugelige politiet er i norge blir man ledd ut av politistasjonen hvis man kommer for å annmelde noe sånt noe.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmelde nei? Holder mer enn nokk for meg å drite han ut er! tenk om noen noen gang skal kjøpe en bil med han der da? også har de tilfeldigvis sett denne samtalen som jeg har lagt ut ;) Den som ler sist ler best :D

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår