Gå til innhold

FuckedUpConversation Deeelux! Last ned og les!

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har ikke du office? kan prøve ! :p

Blir lite oversiktlig :p

 

• Kevin Gaffateip Synnes solskjær?!

for 2 timar sidan • Lik dette

Einar Lindahl ja:) men dei har ordna opp i alt styre me lønn å sånt, ny reder:) så no problems anymore:D

for 2 timar sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes d trukje ej før ej ser! du skulle heller venta til ej fekk tila til å svare dej på breve!:p

for 2 timar sidan • Lik dette

Einar Lindahl E har en kompis ombord da, så e regna me det, lønn hver tredje tur:)

for 2 timar sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes hvis du e me bære 2 tura da? færkje du lønn dåda? :D

for 2 timar sidan • Lik dette

Einar Lindahl ‎... du skjønna ka e meina, dei har nytt system, 2-2,

for 2 timar sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes hehe :P men uansett, valderøy e 500 gonga bedre på ALT! men d e mi meining...

for 2 timar sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad kevin gaffateip homo idiot.no hadde ikke fått seg jobb på solskjær engang, det skulle jeg personlig sørga før . isåfall hadde det endt i døden

for ca ein time sidan • Lik dette • 1 person

Johhny Geirsønn Gjerstad valderøy e en liten fittebåt jeg faen ikke hadde satt min fot på om jeg hadde fått skipper lot.

for ca ein time sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad så einar, du e velkommen tilbake ! :D

for ca ein time sidan • Lik dette • 1 person

Patrick Rødal Roaldsand Ej hadde ikkje satt foten min ombord i noken ta dei ..

for ca ein time sidan • Likar ikkje • 2 personar

Kevin Gaffateip Synnes kafaen johhny? he farn din pult dej for hardt i ræva i det siste?! dei som VIL ver me solskjær må no ver heilt steike tilbakestående, nokke som du garantert e! ej he jobba der sjøl, å d e en grunn til at ej slutta!

47 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad

grunnen til at du slutta kevin stoffmissbruker e ganske klar. snakka med skipper om deg, fins ikke maken til ubrukelig dritt som deg. at du kom deg på båt i det hele tatt e jo helt utrulig.. stakkars mann som setter det opp mot meg. herregu...Sjå meir

45 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes hahaha ja, ikkje sant? ej kan godt sei at ej va ubriklig den første turn min,men d he ingenting me saken å jer! Stoffmisbruker? e du steike tuln eller? sjå på dej sjøl før du dømme andre.

42 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad einar e en person som ikke klage på andre, og gjør en god jobb der han e. alle de andre drittene her som klager på det ene å det andre er bare forde de mangler erfaring og en del juling. stakkars disse vigra guttene, skulle skremt dem hjem til mamma. men desverre har dem fått så my selvtillit at dem tror dem er verdt noe. 5 min face to face og disse drittene hadde sittet hjemme hos mamma å skreke

41 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes Hardt ramma av dysleksi?

41 minutt sidan • Lik dette

Patrick Rødal Roaldsand ka i helvtte so feila dej da johhny ?? drive du å trua na kevin her ?? e det ej høre ?? faen du skulla hat 5 min face to face med mej du, so skulla oss ha sett ken so for springende heim åt ho mor grinende ..

24 minutt sidan • Likar ikkje • 2 personar

Johhny Geirsønn Gjerstad ahahheahe ja kom om din lille dritt. hvis det e traume du vil ha så versegod, så skal e traumatisere deg så du trenger psykoligihjelp etterpå :) Faens små drittunger altså

19 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes Du veit faen ikkje ken du prata me din idiot! Vil forsiktig be dej holde kjeften din stengt å aldri åpne den igjen!

18 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad hahaha kom igjen jævla fitter, dreper dere lett uten å se tilbake på de stakkars familiene deres. kom til meg, min adresse er på sjøhollt, ser fram til å jekke ned dere stakkars øyhomoer. haha fyfaen dere sliter ass

17 minutt sidan • Lik dette

Patrick Rødal Roaldsand det e faen ikkje ej so he 5cm omkrins rundt hendene mine, du kan no få prøve traumatisere mej so mykje du vil, trur ikkje du kjeme so langt for å sei det sånn ..(ps trur ej he støre pikk en dej med )

14 minutt sidan • Lik dette • 1 person

Johhny Geirsønn Gjerstad hahaha at det går an. dere har folk osv. dere har en gjeng med fitter. hahehaeha

14 minutt sidan • Lik dette

Einar Lindahl ta å ro dåkke ned alle sammen, bare let it go!

13 minutt sidan • Lik dette

Patrick Rødal Roaldsand oss fær no det oss ivertfall.. trur ikkje du fær det ...

13 minutt sidan • Likar ikkje • 1 person

Johhny Geirsønn Gjerstad haha pikken din kan du ha for deg selv din forbanna homo. dette dreier seg ikke om kjønnsorgan. hahah fyfaen så tøffe dere er... herregud jeg ler meg ihjel

13 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad patrick, ka skole du går på?

12 minutt sidan • Lik dette

Patrick Rødal Roaldsand oss e ikkje tøffe, oss e bere jævla kul punktum :*

12 minutt sidan • Lik dette • 1 person

Johhny Geirsønn Gjerstad håpa ikke at du e den fitta som e ilag med Christina, for da har du et problem på tur hjem fra skola imårra! hahahah

12 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad uansett så e det ikke noe problem å vente på dere en etter en.

11 minutt sidan • Lik dette

Patrick Rødal Roaldsand skule ?? gjenge ikkje på skule ej du ;)

10 minutt sidan • Lik dette • 1 person

Johhny Geirsønn Gjerstad dere tør ingenting når dere er alene mot meg. haha forbanna fitter. dere får meg face to face uansett :) der er dere sjangseløs alle sammen :)

10 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad skole nei, jeg er 22 år, og dere skal alle som har trua meg nå, få smake min medisin. ingen av dere kan hamle opp meg med. det kan dere bare vente på å få prøve dere på :) stakkars små, håper mamma kan betale legen for dere, for jeg skal knuse dere så inn i helvette at det blir ambulanse fra skolen :)

8 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes No klare du seriøst ikkje å drite dej mær ut johhny

7 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad ahahaha! ka du si gaffateip ? en mot hvor mange, å det er jeg som driter meg ut ? ser ikke sånn ut. jævla mamma fitter

6 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes gå å puss nokke røst på soskjær no du, soppas at d tetta luftveiane dine ..

5 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad kevin, jeg kommer på valderøya å besøker deg imårra. håper du er klar til å møte meg. :)

4 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes ok ;)

4 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad ser fram til å skremme livet av deg og familien din :)

3 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes jada, skrem besteforeldra mine også da, å kansje tanta mi i kvinesdal? eller vent, ej he nokke fjern slekt i oslo me, ta turn dit også du! ;)

3 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad med mindre du har skytevåpen og drapsinnsinnstinkt så har du allerede tapt ....

2 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad hehe du er så morsom kevin. får se om det hjelper deg imårra :)

2 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad mister øvre nordstrand.. vi får se hvem som ler sist =)

for om lag eit minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes klokka du kjøme da?

o Kevin Gaffateip Synnes greit det! servera kaffi å svele!

nokre sekund sidan • Lik dette

• Kevin Gaffateip Synnes greit det! servera kaffi å svele!

5 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad haha skal smashe deg uansett. folk sier du trenge å bli jekka ned. elska å ta på meg sånne jobba. å smash folk som trur dem e noe e det morsomste jeg vet. rullebladet mitt e fullt av sånn vold å mishandling.

3 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes hahah! e d nokke å skryte av da?

for om lag eit minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad snakkes :)

• Johhny Geirsønn Gjerstad så¨du skal tipse politiet ? Synd, dei finner dei alt for seint min venn. kanskje e du allerede lam når politiet kommer.

4 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes neei, kansje ej skal sei at du kjøme, slik dei venta på dej, du he no tydeligvis nokke uoppklart me dei fra før so ;)

3 minutt sidan • Lik dette

Johhny Geirsønn Gjerstad hahahaha gjør det di fitte ! kanskje dem står på dørstokken din å venta imårra, for ingenting. har sagt at du e ferdig, sa ikke at det blei imårra.

2 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes jo, i 2.3 tia?

2 minutt sidan • Lik dette

Kevin Gaffateip Synnes ‎2-3*

Endret av 16vturbo

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår