svein67 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Har kjøpt meg en Golf 3 1,4 som delebil til min 95 modell tdi. Den er kollisjonsskadet i fronten og trengte derfor ny støtfanger , lykt , forskjerm , grill + radiator. Nå er det en annen radiator på tdi`n enn på 1,4l som jeg kjøpte. Lurer derfor på om jeg bare kan bytte hele fronten med vifte + radiatoren over til tdi`n selv om det er en mindre radiator på 1,4l Det er samme pluggen til vifta , men slangeuttakket på radiatoren sitter på motsatt side i forhold til dieselen , men det er vel mulig å skjøte slangene slik at de blir lange nok. Lurer bare på om den kan bli for varm siden det er en mindre radiator på 1,4 literen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Om du kun kjører på flate veien og ikke med tilhenger e.l. så går nok det bra. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg