wabby Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Har det vanlige Golf / Jetta symtomet.... Rørete girpinne. Den begynner å bli så rørete at den sliter å ta tak i girene som er på hver sin ende som Reverse og 5 gir. Nå må jeg under panseret og sette den i R manuelt hvergang jeg skal rygge. Har prøvd å justere dette flere ganger. Men det er noe herk. Hvilkene ledd er det som blir slitne ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Det kan være knutekoblingen mellom girspak og girkasse som har tatt dagen... kan legge ut bilde av min gamle og nye kobling Med den gamle var det et sjansespill å få den i gir :rolleyes: Dessuten hadde man liksom ikke girfølelsen. Etter byttet merket jeg girkassen. (best formulering) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 stikk og kjøp ALLE plastforingene i giroverføringa og bytt alt sammen de blir utrolig slitne etter en masse år :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg