eshans Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hei! Tenkte å ta en motoroverhaling på min audi a4 1.8 b5 1995. Motoren går og er i daglig bruk, men har passert 170 000 så hadde vært greit å overhalt den slik at den holder noen år framover. Noen som har noen tips om hvor jeg kan gjøre dette? Er villig til å dra til Tyskland/Polen for å gjøre dette for en billig penge :)_ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 (endret) sikkert kjekt med overhaling, men neppe nødvendig for at motoren skal holde, min 1.8 adr har gått 292000;) men har nok ingen tips om hvor du kan gjøre dette, eller er jo bare å ringe div. verksteder å høre om de kan/vil overhale mototren din og om det er mulig å få et overslag. Men sverige kan vel også være en mulighet, kalart det er billigere i tyskland eller polen, men er jo fort litt enklere med sverige, kommer jo an på hvor du bor da... Endret Februar 18, 2011 av - Pal - Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Ingen hensikt å overhale en motor om den er i orden. Om den derimot bruker olje, klaprer i rådelagre, eller har andre tegn på slitasje kan/bør noe gjøres. Ellers, skift olje, filtere og plugger regelmessig og du kan ha god bil i mange år til. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2011 Min ADR motor har gått 270000km nå, og fungerer enda like fint, bare å bytte olje hver 10000km :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Min 1.8T AEB har rundet 270 k km, går like fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg