Paskrede Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Heisann. Nettopp kjøpt meg ein saab 9-3 SE 2.0 2000 modell. Går heilt grett fin inni og uttapå. Men noke som iriterar meg voldsomt. Er det noke håp for å fikse dette? Er snakk om displayet til cd spelaren. Pluss at det er eit eller anna som surra og går i ei vifte eller noke, er dt muleg å fjerne den lyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joabir Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Det med displayet er Saab syndromet og er ganske klassisk, har det sjøl. Det er mulig å reparer, men kan koste deg ganske dyrt. Har hørt priser på 8000 for ny, men skal visst være mulig å få det fikset for en 1500 kr, litt usikker på hvor, har bare hørt fra en kjenning, men eg kan finne det ut. Viften går den hele tiden? Når bilen også er av, eller bare når den er i gang? Min går av etter et kort øyeblikk. Nettopp kjøpt meg en Saab 9-3 2002 =D, har ikke så mye erfaring med den, men det er dette jeg vet. =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 Vifta startar å gå med en gong eg skrur om tenninga, og sluttar ikkje å gå før 10-15 minutt ette at eg har parkert bilen og skrudd av alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passasjer Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Anbefaler displayspesialisten: http://www.display-spesialisten.com/ Vi betalte 1700 kr for display til AC-enheten, tok to minutter å bytte display. Har fungert utmerket i to år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Det med vifta: Hvordan vifte? Hvis det er radioator vifta, så er det dårlig kontakt. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Det er vifta til innsug for AC sa han eg kjøpte bilen av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iven Erga Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hei, hadde samme problem med displayet(SID) manglet en del pixler, og skulle akkurat kjøpe ny til 1500, da jeg fant ut man kunne fikse det selv. Brukte en nettside, men fant ikke den jeg brukte, men her er en som gjør nesten det samme:http://blog.saab9-5.com/?p=8 der han bruker en penn, brukte jeg et strykejern. Gjorde dette for ca. 6 måneder siden, virker enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Takk, prøvde denne metoden men fekk ikkje noke betre resultat. Forslag til kva eg har gjort feil då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg