Gå til innhold

Biltema, is it worth it?

Ranger emnet


xxLancerxx

Anbefalte innlegg

hei.tror nesten at denne pakken http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/bilbasser/mutant-dbr8-nw280sp/129473.3366/ er "bedre" enn den biltema greia.men ville ikke kjøpt noen av delene selv.er ikke stort en får for 600kr mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere sier noe der! Men hva syns dere om brukte basskasser/woofere? må ha noe som er veldig lett å installere og som koster under 1000 kr. :D

 

Det kommer helt an på hva du finner. Ta en titt på finn, kanskje du finner en brukt subwofer med forsterker. Da trenger du bare kjøpe kabler.

 

Beste alternativet til under 1000kroner må være Jbl subben jeg la ut. Med 1000watt skal den spille rimelig bra

Endret av _MDS_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på denne siden http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Hoyttalere/Subwoofer/ og se på den nederste av de der, den flate som har delenummer 24797. Den har jeg montert under setet på Hiacen min og jeg er kjempefornøyd til at den kostet 1000 kr. Enkel og montere. Var bare strømkabel til batteriet, jording, signalkabel som lå klar fra stereoen, og rød/hvit kabel fra stereoen til forsterkeren. Det fine med denne er at den forsterker også lyden du får ut på de vanlige høyttalerne.

Følger med egen bryter til å justere bassmengden mens du kjører.

Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på denne siden http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Hoyttalere/Subwoofer/ og se på den nederste av de der, den flate som har delenummer 24797. Den har jeg montert under setet på Hiacen min og jeg er kjempefornøyd til at den kostet 1000 kr. Enkel og montere. Var bare strømkabel til batteriet, jording, signalkabel som lå klar fra stereoen, og rød/hvit kabel fra stereoen til forsterkeren. Det fine med denne er at den forsterker også lyden du får ut på de vanlige høyttalerne.

Følger med egen bryter til å justere bassmengden mens du kjører.

 

altså den forsterker bassen i bilen.ikke til di andre høyttalerene.di er fortsatt dritt.men ja det blir bedre hva du enn putter inn i en hiace,for crappy lyd der orginalt.mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en caliber 12" i kasse med plexi og dioder til salgs... spiller bra og er lite brukt... har også en ads 2800w 5ch forsterker som er lite brukt den og :) tenkte 1000-1500 for dette... send meg et bud på pm :)

Basseren er 200wrms men spillte veldig bra i imprezaen min hvertfall ;)

 

bilde av kassa

popup_image.php?pID=1087

[-]00 Audi A3 1,8T Quattro

[-]96 Subaru Impreza 2,0GL

[-]96 Subaru Impreza 2,0GL Sport

[x]01 Toyota Yaris 1,0

[x]86 BMW E30 316 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår