Gå til innhold

Hvilke spill er bra til Ps3 nå?

Ranger emnet


Skorp

Anbefalte innlegg

Burnout Paradise er sinnssykt artig hvis du ikke er nødt til å ha realisme. God fartsfølelse, mange forskjellige biler(ikke lisensierte), flere artige spillmoduser og sømløs overgang til online. Diger by med uendelig mange hopp, spesielt hvis du kjøper med ekstrapakken med Big Surf Island. Du får det til en grei pris på PSN:) Jeg har hatt mange timer moro med det og angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte det:)

 

Edit: Se her og bla ned til Racing så kanskje du finner noe spennende:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linken! Burnout likte jeg før i tiden, men nå som jeg kjører på "ekte" blir det for dumt synes jeg..Trenger noe halv realistisk..

Leste gjennom noen av Reviewene på Gamereactor..Tror Colin McRae Dirt 2 eller WRC 2010 tror jeg skal være bra for min del. Men vil også Drifte, eelsker å drifte på GT5, og drifting på Grid var utrolig bra før jeg prøvde GT5. Noe spill som har drifting da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirt 2 er ganske bra ja, ganske likt Grid i kjørefølelse siden det er samme folka bak. Du har jo Juiced-spillene, men det var noe drit synes jeg. Det ligger en demo av det på PSN, så det går jo an å teste det. Synd at de fleste spill endrer fysikken for drifteløp, som f.eks Shift, Prostreet, Grid og Juiced. Grid er dog ganske moro. Spiller demoen ennå, senest i dag:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WRC har fått ganske dårlig respons, så det ville jeg styrt unna. Hva med Ferrari Challenge, eller hva det heter? Har ikke prøvd det, og vet ikke om det er bra, men det skal visst være en utfordring (derav navnet).

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WRC har fått ganske dårlig respons, så det ville jeg styrt unna. Hva med Ferrari Challenge, eller hva det heter? Har ikke prøvd det, og vet ikke om det er bra, men det skal visst være en utfordring (derav navnet).

 

Ferrari Challenge er et gøyalt spill, begynner å dra på åra nå men helt ok, noen grafiske små bugs, mulig dem har patcha det... lenge siden jeg putta det på hylla, men minnes det ble litt langteklig i lengden, men utfordringer får du ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk akkurat å snike meg inn på en spillbutikk i stavanger, de hade liiite utvalg i bilspill, men de hadde WRC 2010 på tilbud, så kjøpte det.

Vel, det er langt fra perfekt..Grafikken på løypene er møkk. Bilene er OK. Kjørefysikk er OK. Fartsfølelse er SYK i forhold til GT5. Løypene er dårlige..Si de har 20 forskjellige svinger, strekker osv fra hvert land. Disse svingene, strekkene osv blir sammensatt til forskjellige seksjoner. Så du kjører samme svingene å strekkene om og om igjen, bare i forskjellig rekkefølge! Det er også plassert steiner, trær og publikum veldig nært noen plasser..Tucher du disse litt, så havarerer heile greia, takruller el.

Men for all del, jeg digger spillet så langt.. Blod konser for å høre på Co-Driveren. Ikke treffe ting langs veien osv :)

Var verdt de 249kr jeg betalte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spilt det endel idag, og nå er jeg lei..Cartleseren er ikke å stole på, for sein, eller for rask.. Blir myye krasj av det!

Også er det mange plasser det er harde "felt" rundt steiner osv, så du tror du går klar, men så treffer du "feltet" rundt steinen å krasjer.

Har enda ikke fått kjørt noe særlig 4x4 heller, kun FWD..

Neei, gleder meg til Dirt 3 kommer ut! Har sett noen filmer på youtube, og det ser ut som de har gjort det noe bedre enn Wrc spillet her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår