andreasbj92 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Hei. Jeg har en Golf 1998 mod, og jeg har et problem med vindusspyleren bak. Når jeg prøver å bruke den kommer det bare en rar dure lyd. Når jeg så litt nærmere på det så så jeg at det kom noe spylevæske nede ved bak døra, hva kan dette komme av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Brudd på røret som spylevæska går i. Må nok demontere for å finne hullet eller bruddet for å skjøte den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Takk, får prøve på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg